Η γερμανική εταιρεία προχωρά στην παρουσίαση του νέου της roadster, το οποίο, όπως συνέβη και στην περίπτωση της νέας 911, εμφανίζεται πλήρως ανανεωμένο σε όλους τους επιμέρους τομείς.
Μπορεί σήμερα η γερμανική εταιρεία να ανοίγει και επίσημα ένα νέο κεφάλαιο σε ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της γκάμας της, ωστόσο η επίσημη δημόσια πρεμιέρα της ολοκαίνουργιας Boxster δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν ανοίξουν οι πύλες της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις αρχές του προσεχούς Μαρτίου. Τι νέο μας φέρνει λοιπόν η παραδοσιακά 2θέσια και ανοιχτή, ασφαλώς, νέα Boxster; Ξεκινώντας από αυτό που αντικρίζει κανείς με το… καλημέρα, οι αναβαθμίσεις που παρατηρεί κανείς είναι κάτι παραπάνω από διακριτές, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

 Διατηρώντας σε κάθε περίπτωση τη γνώριμη, εδώ και πολλά χρόνια σιλουέτα της, η νέα Boxster διαθέτει τώρα μικρότερους προβόλους εμπρός και πίσω, μεγαλύτερο μεταξόνιο για υψηλότερα επίπεδα άνεσης στο εσωτερικό, ενώ και οι πόρτες διαθέτουν και αυτές με τη σειρά τους μεγαλύτερο μέγεθος. Διαφορετικά και μεγαλύτερα, επίσης, είναι τόσο τα εμπρός όσο και τα πίσω φτερά, ούτως ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν πλέον τους ανανεωμένους σε σχεδίαση τροχούς που πλέον μπορούν να έχουν διάμετρο έως και 20 ίντσες (19 μέχρι πρότινος). Τροποποιημένα είναι και η μορφή των φωτιστικών σωμάτων, ενώ στο πίσω μέρος του αμαξώματος η συγγένεια της νέας Boxster με την νέα 911 είναι πλέον εξαιρετικά προφανής.

Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, η νέα Boxster είναι εφοδιασμένη με μια παραδοσιακά υφασμάτινη οροφή, η οποία λειτουργεί χάρη στην αρωγή ενός νέου ηλεκτρικά υποβοηθούμενου μηχανισμού αναδίπλωσης πίσω ακριβώς από την πλάτη των δύο επιβατών. Σε ότι αφορά το πλαίσιο της νέας Boxster, παρά το γεγονός ότι επισήμως δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, ήδη γνωρίζουμε πως χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, το βάρος του αυτοκινήτου αναμένεται να είναι μικρότερο κατά 100 περίπου κιλά σε σχέση με εκείνο του μοντέλου που παραδίδει σήμερα τη σκυτάλη.



Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η εικόνα είναι ανάλογη, με τις σχεδιαστικές και όχι μόνο επιρροές από τη νέα 911 να είναι και εδώ πασίδηλες. Σημείο αναφοράς στην καμπίνα της νέας Boxster είναι η νέα κεντρική κονσόλα, που είδαμε και στην 911 και αντικρίσαμε για πρώτη φορά στην θρυλική πλέον Carrera GT, στην οποία εδράζονται, εκτός από τον επιλογέα, όλοι σχεδόν οι διακόπτες ελέγχου των περιφερειακών λειτουργιών του οχήματος. Νέα αισθητική προσέγγιση διαθέτει επίσης τόσο ο πίνακας οργάνων, όσο και το ταμπλό, ενώ αναβαθμισμένη, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Porsche είναι και η γενικότερη ποιότητα κατασκευής των υλικών που απαρτίζουν την καμπίνα της νέας Boxster.



Οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται και στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η Porsche ανανέωσε –όπως αναμενόταν- την εμπιστοσύνη της στους επίπεδους ατμοσφαιρικούς και 6κύλινδρους ασφαλώς κινητήρες της, με τη διαφορά ότι ο «βασικός» έχει μειωθεί σε χωρητικότητα ενστερνιζόμενος και αυτός τη λογική του downsizing. Πιο συγκεκριμένα, ο 6κύλινδρος των 2,7 πλέον λίτρων (2,9 μέχρι σήμερα), διαθέτοντας σύστημα άμεσου ψεκασμού, αποδίδει τώρα 265 ίππους (255 για τον προκάτοχό του), ενώ εκείνος της έκδοσης «S», παραμένοντας στα 3,4 λίτρα, παράγει πλέον 315 ίππους (+5 ίππους σε σχέση με το παρελθόν).

 Και οι δύο συνεργάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το γνωστό 7τάχυτο PDK κιβώτιο της Porsche (βλ. διπλού συμπλέκτη), το οποίο μάλιστα διαθέτει και αναβαθμισμένο λογισμικό. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που η Porsche δίνει στη δημοσιότητα, η μικρή Boxster επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόο 5,7 δλ. στην περίπτωση που εφοδιάζεται με το PDK κιβώτιο, ενώ η «μεγάλη» σε μόλις 5,0 δλ. Αξίζει να προσθέσουμε πως αμφότερες οι εκδόσεις της νέας Boxster μπορούν να εφοδιαστούν με τα γνωστά Sport Chrono Package και Dynamic Transmission Mounts, τη στιγμή που προαιρετικά μπορούν να εφοδιαστούν με το νέο μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Porsche (PTV: Porsche Torque Vectoring). 






(4troxoi)