Το ψάρι είναι μια από τις σημαντικότερες τροφές που πρέπει να έχουμε συχνά στο τραπέζι μας. Και τις περισσότερες φορές για λόγους ευκολίας ή λόγω της πεποίθησης ότι είναι πιο υγιεινό ή με λιγότερες θερμίδες, καταλήγετε να το ψήνετε στο φούρνο.

Έχετε σκεφτεί όμως ότι λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε νερό πολλές φορές καταλήγει ψημένο να έχει το μισό μέγεθος από αυτό που είχε όταν ήταν ωμό;

Το θερμιδικό του φορτίο παραμένει το ίδιο αλλά... υπάρχει πιθανότητα να μην φτάσετε σε ικανοποιητικό βαθμό κορεσμού λόγω του μικρού όγκου που καταλαμβάνει ή του μη ικανοποιημένου ματιού σας.

Ο όγκος του φαγητού που θα καταναλώσουμε πρέπει να μας ικανοποιεί οπτικά, αλλιώς θα καταλήξουμε να καταναλώνουμε μεγαλύτερη ποσότητα. Αυτό δεν μας συμφέρει ούτε θερμιδικά, ούτε οικονομικά.

Εμείς σας προτείνουμε:

  • Να το τυλίξετε το ψάρι σας σε λαδόκολλα, έτσι θα παραμείνει ενυδατωμένο και τρυφερό, χωρίς να υπάρξει αξιοσημείωτη αλλαγή στο όγκο του. Για περισσότερη γεύση μπορείτε να προσθέσετε στην λαδόκολλα διάφορα λαχανικά εποχής που θα νοστιμίσουν το ψάρι σας και θα αποτελέσουν μια διαφορετική εναλλακτική της καθημερινής σας σαλάτας.
  • Να μην ξεχνάτε την επιλογή της σούπας, που είναι χορταστική και υγιεινή επιλογή αφού μπορείτε να προσθέσετε ποικιλία λαχανικών.

Εναλλακτικά μπορείτε να δημιουργήσετε μια κρούστα από λίγη μουστάρδα, που θα εγκλωβίσει την υγρασία μέσα και θα διατηρήσει τον όγκο του.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα

·