Η Κρήσσα Γειτονία της MIST ΑΕ, το ανακαινισμένο παραδοσιακής αισθητικής πολυτελές ξενοδοχείο στην Σφάκα της Ανατολικής Κρήτης, τιμήθηκε από τον οργανισμό International Hotel Awards, σε συνεργασία με το Bloomberg Television, κερδίζοντας τα βραβεία “Best New Small Hotel, Construction and Design in Europe” και “Best New Small Hotel, Construction & Design in Greece”.

Τα βραβεία απονεμήθηκαν στο ελληνικό ξενοδοχείο κατά την τελετή απονομής στο ξενοδοχείο Savoy του Λονδίνου στις 18 Ιανουαρίου 2012, αφού κατάφερε να επικρατήσει μεταξύ όλων των συμμετεχόντων στην κατηγορία των νεόδμητων ξενοδοχείων της Ευρώπης, ξεχωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο στον ανταγωνιστικό κλάδο της ευρωπαϊκής φιλοξενίας.

Η βράβευση έγινε, όπως δημοσιεύει το travel daily news, στο πλαίσιο των International Property Awards, τα οποία θεσμοθετήθηκαν το 1994. Το λογότυπό τους έκτοτε έχει αναγνωριστεί ως σύμβολο ανωτερότητας στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Οι διοργανωτές αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα ειδικό πρόγραμμα για τον κλάδο της φιλοξενίας, καθώς υπήρξε αυξημένος αριθμός συμμετοχών στις εμπορικές κατηγορίες.

Η κριτική επιτροπή αποτελείται από 20 επαγγελματίες, η συνδυασμένη εμπειρία των οποίων στη βιομηχανία της φιλοξενίας είναι κορυφαία. Τη φετινή επιτροπή απαρτίζουν, μεταξύ άλλων, ο κ. James Bacon, Account Manager της Google στη Βρετανία, ο κ. Peter Crome, γενικός διευθυντής του Skibo Castle στη Σκοτία, ο κ. Mike McNamara της Royal Bank of Scotland, ο κ. David Dalby του Royal Institute of Chartered Surveyors (RICS) και η κα Rebecca Johnson του Bloomberg TV (Hotel Section). Οι κριτές δήλωσαν πως η ποιότητα των συμμετοχών φέτος ήταν τόσο υψηλή, που δυσκόλεψε εξαιρετικά την επιλογή των νικητών.

Η κα Μάιρα Φώλια, εκ μέρους της Κρήσσας Γειτονίας δήλωσε αναφορικά με το βραβείο: “Είναι μεγάλη τιμή για εμάς, την Κρήσσα Γειτονία, μία Παραδοσιακή Κρητική Γειτονιά του 1800 στο χωριό της Σφάκας της ανατολικής Κρήτης, να λαμβάνουμε την διάκριση του Καλύτερου Νέου Μικρού Ξενοδοχείου στην Ευρώπη. Η Ελλάδα μπορεί να περνάει δύσκολες ώρες, όμως ο τόπος μας, μας προσφέρει ακόμα απλόχερα μοναδική ομορφιά και ιστορία. Κάθε Έλληνας επιχειρηματίας σε όλους τους κλάδους, αλλά ειδικότερα στον τουρισμό, οφείλει να κάνει ό,τι καλύτερο περνάει από το χέρι του, συνεισφέροντας στην προσπάθεια να ανεβάσουμε και πάλι τη χώρα μας ψηλά, επειδή το αξίζει και το αξίζουμε”.


Στη φωτογραφία διακρίνονται (από αριστερά): Dina Najia, ¬ Head of Marketing Bloomberg Television, Ίρις Φώλια, Mist S.A., Μάιρα Φώλια, Mist S.A., Stuart Shield, Chairman Int. Property Awards.