Το ζήτημα του ανοίγματος του επαγγέλματος για τα ταξί θα συζητηθεί σε δεύτερο γύρο διαλόγου με την τρόικα, καθώς -όπως εξήγησε ο υπουργός υποδομών Μ.Βορίδης- το υπουργείο θα περιμένει τις παρατηρήσεις της τρόικας, επί του προσχεδίου νόμου που τους έχει αποσταλεί.

Στη συνάντηση της Παρασκευής το βασικό θέμα συζήτησης ήταν οι αυτοκινητόδρομοι και η χρηματοδότησή τους, ενώ σύμφωνα με τον κ. Βορίδη οι ελεγκτές είναι ικανοποιημένοι, αφού το υπουργείο έχει ανταποκριθεί εν πολλοίς στις υποχρεώσεις του.

Ερωτηθείς για το αν οι δανειστές πιέζουν για άμεση αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο υπουργός δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση, λέγοντας πως είναι ένα θέμα στο οποίο εμπλέκονται κυρίως ζητήματα ανταγωνισμού, που πρέπει να αντιμετωπισθούν στο πλαίσιο του θέματος των κρατικών ενισχύσεων.

Παράλληλα, επανέλαβε ότι το θέμα της αποκρατικοποίησης δεν άπτεται της δικαιοδοσίας του υπουργείου του.

Ειδικότερα στη συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μ.Βορίδη με το κλιμάκιο της τρόικας στο υπουργείο συζητήθηκε ευρύ φάσμα θεμάτων, που άπτονται της αρμοδιότητας του υπουργείου.

Μετά τη συνάντηση, οι εκπρόσωποι της τρόικας δεν έκαναν δηλώσεις, αλλά σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Βορίδη, το υπουργείο έχει ανταποκριθεί εν πολλοίς στις διεθνείς υποχρεώσεις της χώρας, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν σημαντικές και ουσιαστικές εκκρεμότητες.

Όπως προκύπτει από τις δηλώσεις του κ. Βορίδη το βασικό θέμα της συζήτησης ήταν οι αυτοκινητόδρομοι και υπογράμμισε στους συνομιλητές του την ανάγκη να καλυφθούν ορισμένα χρηματοδοτικά κενά, χαρακτηρίζοντας σημαντικό τον ρόλο που θα μπορούσε να παίξει η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Για τα φορτηγά, απλώς έγινε ενημέρωση πού βρίσκεται η υπόθεση νομικά και πώς ολοκληρώθηκε στην πραγματικότητα η απελευθέρωση, ενώ συζήτηση έγινε και για το θέμα του φάσματος των συχνοτήτων.

Σε ό,τι αφορά τις αστικές συγκοινωνίες ο κ. Βορίδης είπε πως εκείνο το οποίο συζήτησε με το κλιμάκιο της τρόικας, είναι ότι πρέπει να τακτοποιηθούν ορισμένα ζητήματα, κυρίως λογιστικού χαρακτήρα, και έχουν να κάνουν αφενός με τον τρόπο χρηματοδότησης από τον προϋπολογισμό και αφετέρου με τις οφειλές των υπουργείων στο πλαίσιο της κοινωνικής πολιτικής προς τις αστικές συγκοινωνίες.

Επίσης, ετέθη το θέμα της αντιμετώπισης της εισιτηριοδιαφυγής.


in.gr