Τη μεγαλύτερή της  αντεπίθεση προετοιμάζει η  PepsiCo Inc με στόχο να «υπερφαλαγγίσει» τις αντίπαλες «συνονόματες» βιομηχανίες ανθρακούχων ποτών που κερδίσουν σταθερά έδαφος την τελευταία πενταετία. Η Διευθύνων Σύμβουλος της PepsiCo Inc κυρία Indra Nooyi, έπειτα από την εξαγορά μια εταιρείας παραγωγής ανθρακούχων ποτών από γάλα καρύδας και τη δαπάνη εκατομμυρίων δολαρίων για δωρεές σε φιλανθρωπικές οργανώσεις, που εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια να βελτιώσει την κοινωνική εικόνα της εταιρείας, εμφανίζεται έτοιμη να αντιμετωπίσει το βασικό της αντίπαλο. Την Coca-Cola Co. 
 
Επιβεβαιώνοντας την πίστη της στο αμερικανικό ρητό πως «ο πρώτος είναι πρώτος και ο δεύτερος τίποτα» η κυρία Nooyi επιδιώκει να πάρει πίσω το μερίδιο αγοράς από την Coca-Cola Co και να κάνει το brand name «Pepsi-Cola» συνονόματο των ανθρακούχων ποτών. Διεθνείς επενδυτές, όπως επισημαίνει το protothema.gr και με βάση εκτιμήσεις του Bloomberg, αναφέρονται στην ανάγκη της PepsiCo Inc να επανακτήσει μερίδιο της αγοράς καθώς η μετοχή της τα τελευταία πέντε χρόνια έχει αυξηθεί μόλις κατά 2%, ενώ αυτή της Coca-Cola Co κατά 50%.  
 
Σε μια προσπάθεια να αμβλύνει τις αντιθέσεις μεγάλης μερίδας επενδυτών σχετικά με τις επιλογές της PepsiCo Inc να επενδύσει σε πιο υγιεινά προϊόντα, η εταιρεία θα ενισχύσει την παραγωγή χυμών, ανθρακούχου νερού και ισοτονικών «ποτών», κυρίως για αθλητές.  
 
Η Pepsi-Cola ένα από τα βασικότερα προϊόντα της εταιρείας, το οποίο αναμένεται να προωθηθεί εκ νέου από την εταιρεία για να αντιμετωπίσει στα ίσια τον αντίπαλό την Coca- Cola, θα απαιτήσει δαπάνη άνω των 600 εκ, δολαρίων για διαφήμιση μόνο στη βόρειο Αμερική, καθώς η Coca-Cola κυριαρχεί σε αυτήν την αγορά.  
 
Η μάχη των δύο αυτών εταιρειών συνεχίζεται ακόμα και στα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα, καθώς η PepsiCo Inc προτίθεται να γίνει ο αποκλειστικός χορηγός του αμερικανικού ''X Factor” καθώς η Coca-Cola Co είναι ο χορηγός του «American Idol», ενώ στην προσπάθειά της να συναγωνιστεί την Coca- Cola και στην χριστουγεννιάτικη αγορά, η Pepsi επένδυσε εκατομμύρια δολάρια για το σχεδιασμό φιαλών με τον «Άγιο Βασίλη» σύμβολο που παραπέμπει τα τελευταία χρόνια σταθερά στο «αντίπαλο δέος».