Σύμφωνα με αυτή, ότι ο εν λόγω άνεργος δεν έχει κανένα άλλο εισόδημα, κανένα περιουσιακό στοιχείο, και είναι φιλοξενούμενος σε συγγενικό του πρόσωπο.
Η παρέμβαση της Ένωσης , μετά την τηλεφωνική αλλά και έγγραφη καταγγελία του μέλους της ,προς την εν λόγω Τράπεζα , υπήρξε άμεση και το πρόβλημα ελύθη.΄
Ανακοίνωση της Ένωσης
Με ανακοίνωσή της η Ένωση αναφέρει ότι παρόλο που το θέμα είχε θετική έκβαση για τον άνεργο το παράπονο και η δημόσια διαμαρτυρία και κατακραυγή παραμένει και η πρακτική καταγγέλλεται ,για να μη επαναληφθεί ούτε από την ίδια, αλλά και ούτε από άλλη Τράπεζα.
και συνεχίζει
\”Η ΄Ενωση ,το θεωρεί \”εκμετάλλευση\” εκ μέρους της συγκεκριμένης Τράπεζας, λόγω του γεγονότος ότι ο άνεργος πελάτης της Τράπεζας, μη εκ δόλου σκεπτόμενος δεν άλλαξε Τράπεζα για να καταβληθεί το επίδομα ανεργίας, εκ μέρους του ΟΑΕΔ αλλά παρέμεινε στην ίδια.
Τέλος η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί τις Τράπεζες, αφενός να μη αυθαιρετούν αφετέρου να μη μας διαφημίζουν ότι έχουν κοινωνικό πρόσωπο, αλλά έμπρακτα να μας το αποδεικνύουν,διότι ς βάσει του παραπάνω γεγονότος εμείς κάτι άλλο βιώνουμε\”