Καταγγελία για την  την πρακτική  Τράπεζας ότι παρακράτησε από λογαριασμό ανέργου, το μηνιαίο επίδομα που δικαιούται, για να καλύψει ληξιπρόθεσμες οφειλές του, χωρίς εντολή και συναίνεση του ίδιου, μη σκεπτόμενη ότι το επίδομα αυτό χορηγείται στον άνεργο από τον ΟΑΕΔ για την επιβίωση του, έφτασε στα γραφεία της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.

Σύμφωνα με αυτή, ότι ο εν λόγω άνεργος  δεν έχει κανένα άλλο εισόδημα, κανένα περιουσιακό στοιχείο, και είναι φιλοξενούμενος σε συγγενικό του πρόσωπο.

Η παρέμβαση της Ένωσης , μετά την τηλεφωνική αλλά και έγγραφη καταγγελία του μέλους της ,προς την εν λόγω Τράπεζα , υπήρξε άμεση και το πρόβλημα ελύθη.΄

Ανακοίνωση της Ένωσης

Με ανακοίνωσή της η Ένωση αναφέρει ότι παρόλο που το θέμα είχε θετική έκβαση για τον άνεργο το παράπονο και η δημόσια διαμαρτυρία και κατακραυγή παραμένει και η πρακτική καταγγέλλεται ,για να μη επαναληφθεί ούτε από την ίδια, αλλά και ούτε από άλλη Τράπεζα.

και συνεχίζει

"Η ΄Ενωση ,το θεωρεί "εκμετάλλευση" εκ μέρους της συγκεκριμένης Τράπεζας, λόγω του γεγονότος ότι ο άνεργος πελάτης της Τράπεζας, μη εκ δόλου σκεπτόμενος δεν άλλαξε Τράπεζα για να καταβληθεί το επίδομα ανεργίας, εκ μέρους του ΟΑΕΔ αλλά παρέμεινε στην ίδια.

Τέλος η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, καλεί τις Τράπεζες, αφενός να μη αυθαιρετούν αφετέρου να μη μας διαφημίζουν ότι έχουν κοινωνικό πρόσωπο, αλλά έμπρακτα να μας το αποδεικνύουν,διότι ς βάσει του παραπάνω γεγονότος εμείς κάτι άλλο βιώνουμε"