{5 ημέρες την εβδομάδα x (4 φορές χ 10 λεπτά την ημέρα) αερόβιας άσκησης} +  2 φορές την εβδομάδα ασκήσεις δύναμης = Καλή υγεία

Η παραπάνω συνάρτηση αντιστοιχεί στην καλή λειτουργία του οργανισμού μας. Πέντε φορές την εβδομάδα από 40 λεπτά περίπου αερόβιας άσκησης την ημέρα, βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς μας. Για ανθρώπους που δεν έχουν καθόλου άσκηση και κίνηση μέσα στην μέρα τους μπορεί αυτό το 40λεπτο να γίνει σταδιακά σε 4 δεκάλεπτα προκειμένου να μην επιβαρύνουν πολύ τον οργανισμό τους. Για όσους μπορούν, χωρίς να υπερβούν τα όρια τους, μπορεί να γίνει και συνεχόμενα. Μια τέτοιας μορφής άσκηση για πέντε φορές την εβδομάδα τουλάχιστον ενεργοποιεί τον οργανισμό στις καύσεις και τη λειτουργία του.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε τις προπονήσεις δύναμης, που στην απλή μορφή τους μπορεί να είναι ασκήσεις στο σπίτι, για τις μεγάλες τουλάχιστον μυικές ομάδες, ώστε να αποφύγουμε πιθανούς τραυματισμούς και πρόωρη κούραση. Η μυική ενδυνάμωση προσφέρει μια φυσική ασπίδα στο σώμα απέναντι σε οποιαδήποτε εξωτερική επίθεση.

Ο συνδυασμός των δυο μορφών άσκησης, αερόβιας και αναερόβιας, είναι η καλύτερη δυνατή προσφορά και κινητοποίηση που μπορείτε να προσφέρεται στον οργανισμό σας χωρίς υπερβολές, χωρίς τραυματισμούς και ανεπιθύμητες παρενέργειες της γυμναστικής και με την απαραίτητη ασφάλεια.

Για κάποιον λοιπόν που αρνείται πεισματικά να ενσωματώσει την γυμναστική στη ζωή του η παραπάνω συνάρτηση θα του δώσει τις βάσεις για μια καλύτερη υγεία σε συνδυασμό φυσικά και με μια καλύτερης ποιότητας διατροφή.

Σημάδης Θεόδωρος
Personal Trainer-Group Exercise Trainer