Ο Ανδρέας Γεωργιάδης, ο οποίος ζει μόνιμα στις ΗΠΑ ετοιμάζει ένα customized μοντέλο με 16κύλινδρο κινητήρα, αποτελούμενο από δύο οχτακύλινδρους!

Ο Ανδρέας Γεωργιάδης είναι γνωστός και για άλλα μοντέλα, όπως μια σειρά μοτοσικλετών με κινητήρες Ferrari και το πιο εντυπωσιακό στοιχείο ολόκληρης της υπόθεσης είναι ότι η όλη διαδικασία γίνεται με τον… παραδοσιακό τρόπο! Ούτε ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ούτε σχεδιαστικά προγράμματα – μόνο μετρήσεις και επεξεργασία στο χέρι, στο μικρό γκαράζ που χρησιμοποιεί ως εργαστήριο!

Η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα που ετοιμάζει, λοιπόν, διαθέτει έναν 16κύλινδρο κινητήρα. Αυτός αποτελείται από δύο εν σειρά 8κύλινδρους κινητήρες, οι οποίοι ενώνονται στους στροφάλους, μέσω του κοινού συστήματος μετάδοσης. Οι κύλινδροι και οι κεφαλές προέρχονται από τέσσερα Yamaha YZF600, ενώ ο κινητήρας τροφοδοτείται από τέσσερα καρμπιρατέρ της Dellorto. Για το σύστημα σύμπλεξης συνδύασε κομμάτια από ένα CBX και τον μονόδρομο συμπλέκτη του Honda VFR1000F, ενώ το πλαίσιο θα προέρχεται από ένα Suzuki GSX-R και θα τροποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, αποκτώντας, μεταξύ άλλων, μακρύτερο μεταξόνιο.

Η κάσα του στροφάλου, λίγο πριν τοποθετηθεί στον κινητήρα.

Προς το παρόν, ο Ανδρέας Γεωργιάδης έχει πολλή και δύσκολη δουλειά ακόμη μπροστά του, αν κρίνουμε, όμως, από τα αποτελέσματα των προηγούμενων projects του, σε μερικούς μήνες θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε μια εντυπωσιακή 16κύλινδρη μοτοσικλέτα. Μέχρι τότε, ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες.

Όλη η διαδικασία (μετρήσεις, συναρμολογήσεις) γίνεται στο χέρι.

(mototriti)