Στα 1.000 ευρώ προβλέπεται να διαμορφωθεί το διοικητικό κόστος για την πρώτη άδεια φορτηγού ενώ για κάθε επιπλέον όχημα θα καταβάλλεται εφάπαξ εισφορά 500 ευρώ.

Στο ποσό αυτό δεν περιλαμβάνεται η εγγύηση υπέρ του Δημοσίου που θα πληρώνουν όσοι αποκτήσουν άδεια μεταφορικού έργου, πρόβλεψη του νομοσχεδίου που προβλέπεται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό αλλά αποτελεί και επιταγή του κλάδου για να προστατευτεί από τα ξένα οχήματα που κατακλύζουν την αγορά αλλά και για να διασφαλιστεί η οικονομική επιφάνεια των νέων οχημάτων.

Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Υποδομών, το ύψος της εγγύησης θα καθοριστεί με υπουργική απόφαση των υπουργείων Οικονομικών και Υποδομών τις επόμενες μέρες, όπως άλλωστε και η εισφορά εισόδου στον κλάδο.

Σημειώνεται ότι οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές έχουν διαφωνήσει με το υπουργείο στο θέμα του διοικητικού κόστους και έχουν προτείνει τα 5.000 ευρώ για τον πρώτο τόνο και τα 500 ευρώ για κάθε επιπλέον.

Χθες πάντως ο κ. Βορίδης κατέθεσε στη Βουλή και νέες τροπολογίες με τις οποίες απαλλάσσει την επιδότηση των 50 εκατ. ευρώ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από ΦΠΑ και άλλες επιβαρύνσεις ενώ παρατείνει από δύο έως τρία χρόνια τη λειτουργία των αμαξοστασίων των ΟΣΕ, ΟΑΣΑ και ΣΤΑΣΥ.