Η γκάμα του γνωστού μας Fiat 500 εμπλουτίζεται με μια εντελώς νέα έκδοση, με οικογενειακές αρετές και περισσότερη πρακτικότητα. Το όνομά της, 500L!

Όπως πρώτοι σας είχαμε μεταδώσει με παλαιότερη ανάρτηση στην ιστοσελίδα μας, η γκάμα του επιτυχημένου Fiat 500 πρόκειται λίαν συντόμως να εμπλουτιστεί με μια… αναπάντεχη έκδοση, η οποία θα διαθέτει οικογενειακές ως επί το πλείστον αρετές. Όπερ και εγένετο, καθώς σήμερα οι Ιταλοί αποκαλύπτουν το νέο τους δημιούργημα, χωρίς όμως ωστόσο να δίνουν στη δημοσιότητα αναλυτικές πληροφορίες και περισσότερες από δύο «εξωτερικές» φωτογραφίες του νέου «500αριου».



Τι ακριβώς γνωρίζουμε προς το παρόν για το νέο 500L (όπου L σημειώστε Large!); Κατ’ αρχήν, πρόκειται για ένα 5θυρο αυτοκίνητο, με εξωτερικές διαστάσεις οι οποίες το τοποθετούν ένα σκαλί πιο ψηλά σε σχέση με τα καθιερωμένα μοντέλα της κατηγορίας Β (βλ. σούπερ μινι). Πιο συγκεκριμένα, το συνολικό μήκος του 500L, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα σε λίγες εβδομάδες στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, είναι 4,140 μ., το πλάτος του 1,78 μ., ενώ το ύψος του αγγίζει τα 1,66 μ.

Σε σχέση με το γνωστό μας 500, αντίστοιχα η αύξηση αγγίζει τα 594, 153 και 172 χλστ. Σχεδιαστικά, το νέο MPV μοντέλο της Fiat, το οποίο ουσιαστικά έρχεται να αντικαταστήσει το όχι και τόσο επιτυχημένο Idea παραπέμποντας σε κάθε περίπτωση στο 600 Multipla της δεκαετίας του ‘50, θυμίζει έντονα τον 3θυρο αδελφό του σε ότι αφορά στο εμπρός μέρος, με το πίσω σε αντίθεση τμήμα να διαθέτει τη δική του «ανεξάρτητη» ταυτότητα σε σχέση με το τελευταίο. Ωστόσο, ο πιο παρατηρητικός, παρά την όχι και τόσο αποκαλυπτική φωτογραφία που η Fiat έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα και αφορά στο πίσω τμήμα του αμαξώματος του νέου 500L, ενδεχομένως να διαπιστώσει ομοιότητες σε σχέση με το Mini και ειδικότερα με την έκδοση Countryman. Τυχαίο;

Το νέο 500L, όπως ανακοινώνουν οι δημιουργοί του, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της ιταλικής εταιρείας στο Kragujevac της Σερβίας και θα διατίθεται στις κατά τόπους αγορές από το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς και εξής. Προς το παρόν, γνωστό είναι πως κάτω από το καπό του θα φιλοξενούνται δύο βενζινοκινητήρες, ένας TwinAir και ένας 1.400αρης και ένας τουρμποντίζελ, στα 1,3 λίτρα, ο οποίος φυσικά θα ανήκει στη γνωστή γενιά Multijet II.

Για περισσότερες όμως πληροφορίες, υπομονή έως ότου το νέο 500L αποκαλυφθεί πλήρως στην επερχόμενη, στις 6 Μαρτίου, Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.


(4troxoi)