Το 2012 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για τη SEAT, αφού ήρθε η στιγμή, η ισπανική μάρκα να ξεκινήσει την προϊοντική της επίθεση λανσάροντας ή παρουσιάζοντας 5 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα!

Νέο SEAT Toledo
Το όνομα Toledo επιστρέφει, έπειτα από 2 χρόνια στη γκάμα της SEAT, ώστε να συνοδεύσει το νέο σεντάν της μάρκας. Και σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Toledo η οποία, λόγω κυρίως του ριζοσπαστικού αμαξώματός της (μεταξύ σεντάν και 1 όγκου), απέτυχε εμπορικά, το νέο μοντέλο φαίνεται ότι έχει όλα τα φόντα για να διαγράψει μια πολύ καλή πορεία. Το πρώτο του μεγάλο πλεονέκτημα αναμένεται να είναι η άκρως εντυπωσιακή σχεδίασή του, η οποία θα διακρίνεται για τις επιθετικές και πολύ μοντέρνες γραμμές της.

Σχεδίαση για φίλημα!
Βασισμένη λοιπόν στη σχεδίαση του πρωτότυπου IBL της περσινής έκθεσης της Φρανκφούρτης, η παρουσία του νέου Toledo -όπως μας δείχνουν και οι φωτογραφίες από τους κατασκόπους μας- θα είναι εντελώς διαφορετική από το παρελθόν. Προσέξτε για παράδειγμα το εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο θα φέρει ένα έντονα κεκλιμένο καπό, στο άκρο του οποίου εφάπτονται μακρόστενα φωτιστικά με λαμπτήρες LED, που δείχνουν ως συνέχεια της γρίλιας της μάσκας. Αντίστοιχη είναι και η σχεδίαση του προφυλακτήρα, η οποία θα συμβάλλει και αυτή στην επιθετικότητα του σχήματος. Στο πλάι, εντύπωση προκαλούν οι έντονες οριζόντιες νευρώσεις, με την ανώτερη εξ αυτών να καταλήγει στο πίσω τμήμα και πάνω στα εντελώς νέα φωτιστικά που διαθέτουν αντίστοιχη σχεδίαση με τα μπροστινά. Ο τρίτος πίσω όγκος από την πλευρά του, δείχνει ως φυσική συνέχεια του αμαξώματος και σε συνδυασμό με την ήπια κλίση της πίσω κολόνας, παραπέμπει στα νεότερα 4θυρα κουπέ.

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/8m2.jpg

Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα
Η 4η γενιά Toledo θα βασιστεί πάνω στο νέο προσθιοκίνητο δάπεδο του Ομίλου VW, το οποίο θα αποτελέσει τη βάση για το χτίσιμο μιας σειράς ακόμη νέων μοντέλων (π.χ. νέα Audi A3/VW Golf/SEAT Leon, νέο VW Passat κ.λπ.). Το δάπεδο αυτό χαρακτηρίζεται για τη συμβολή του στη συνολική μείωση του βάρους του κάθε αυτοκινήτου, χωρίς να χάνει σε ακαμψία. Στους κινητήρες, οι TSI θα είναι και πάλι οι πρωταγωνιστές στους βενζινοκινητήρες, ενώ οι TDI των 1,6 και 2,0 λτ. θα ορίσουν τη γκάμα των diesel.

(autotriti)