Tο ενδεχόμενο μερικής διαφοροποίησης τους προϊόντος του εξετάζει το YouTube. Ανάμεσα σε άλλα, πιθανότατα να δημιουργήσει τη δυνατότητα για τη δημιουργία συνδρομητικών καναλιών.

Για παράδειγμα ένας παραγωγός θα μπορούσε να δημιουργήσει ένα κανάλι το οποίο θα εκπέμπει αποκλειστικά μαθήματα γιόγκα ή εκπομπές μαγειρικής. Και προκειμένου να καλύψει τα έξοδά και αλλά και να βγάλει κάποιο κέρδος να επιτρέπει την πρόσβαση μόνο βάση κάποιας συνδρομής.

Βέβαια, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του YouTube, Salar Kamangar, ακόμη δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο προϊόν. Παρόλα αυτά πρόκειται για λειτουργία η οποία ενδιαφέρει πάρα πολύ την υπηρεσία και για το λόγο αυτό διερευνά τις δυνατότητες που υπάρχουν σε αυτόν τον τομέα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι ήδη το YouTube επενδύει στη δημιουργία περισσότερων από εκατό καναλιών τα οποία θα μεταδίδουν πρωτότυπο περιεχόμενο. 
 
Με άλλα λόγια η πλατφόρμα απομακρύνεται σταδιακά από το να είναι ένας απλός χώρος αποθήκευσης βίντεο.