Διαδικτυακή ήταν η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου των πρωταθλητών που φέρει τον κωδικό RB8 καθότι είναι το όγδοο μονοθέσιο στην ιστορία της ομάδας.

Η RB8 θα χρησιμοποιεί κινητήρα Renault, ελαστικά Pirelli και θα φέρει το Νο 1
για τον πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ και το Νο2 για τον Μαρκ Γουέμπερ.

Μιλώντας για τη νέα χρονιά ο αγ. διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ αποσαφήνισε
τους στόχους των πρωταθλητών: «Να υπερασπιστούμε και τους δύο τίτλους. Έχοντας βέβαια πετύχει όσα πετύχαμε το 2011 τα περιθώρια είναι μικρά αναζητάμε όμως πάντα τρόπους να βελτιωθούμε σε κάθε τομέα. Σχεδιάσαμε και κατασκευάσαμε αυτό το μονοθέσιο σε χρόνο ρεκόρ, πετύχαμε το στόχο μας που ήταν να δώσουμε το παρών στο πρώτο τεστ της σεζόν και νιώθουμε πως έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά».

Αρκετά προβληματισμένος εμφανίστηκε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Άντριαν Νιούι.
Ο κορυφαίος Βρετανός αεροδυναμιστής ξεκαθάρισε: «Μου αρέσουν πολύ οι αλλαγές των κανονισμών αλλά όχι οι απαγορεύσεις. Η διάταξη της εξάτμισης που διέρχονταν μέσα από το διαχύτη γύρω από την οποία είχαμε σχεδιάσει το περσινό μονοθέσιο και ήμασταν οι μόνοι που το κάναμε εξαρχής απαγορεύεται φέτος. Προφανώς αυτό μας επηρέασε μένει να δούμε πόσο. Σε ότι αφορά στον κανονισμό σχετικά με το ύψος του ρύγχους του μονοθεσίου, μας οδήγησε όπως και τις περισσότερες ομάδες στην δημιουργία ενός μάλλον άσχημου πρόσθιου μέρους με σκαλοπάτι», παραδέχθηκε ο τεχνικός διευθυντής της RBR.

Ο δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ καλείται φέτος
να υπερασπιστεί τα κεκτημένα: «Το 2011 ήταν ξεχωριστό για εμάς αλλά δεν μπορούμε να πάμε στη νέα σεζόν περιμένοντας πως θα έχουμε αντίστοιχη κυριαρχία. Θα προσπαθήσουμε να έχουμε ανάλογες επιτυχίες με την RB8 αλλά περιμένω να υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός».

Ο Φέτελ πιάνει δουλειά την Πέμπτη 9/2 για δοκιμές εξέλιξης στη Χερέθ.
Σήμερα πρεμιέρα για τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης του 2012 και μεθαύριο θα οδηγήσει για λογαριασμό της Αυστριακής ομάδας ο Μαρκ Γουέμπερ:  «Είμαι ενθουσιασμένος που θα οδηγήσω για πρώτη φορά το νέο μας μονοθέσιο, οι τεχνικοί της ομάδας μας έχουν δουλέψει σκληρά για να το δημιουργήσουν. Πρέπει να συλλέξουμε γρήγορα όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες, να εντοπίσουμε τα ατού αλλά και τυχόν αδυναμίες αφού δεν θα υπάρχουν πολλές ημέρες δοκιμών μέχρι την πρεμιέρα της Μελβούρνης», παραδέχθηκε ο 35χρονος.

Η πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 είναι προγραμματισμένη
για τις 18 Μαρτίου στην Αυστραλία μέχρι τότε οι ομάδες και οι πιλότοι της F1 θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν 12 μέρες δοκιμές σε Χερέθ και Βαρκελώνη.


(car+speed)