Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή Ιανουαρίου 2012, προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιανουαρίου 2011, προκύπτει αύξηση 2,3%, έναντι αύξησης 5,2%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2011 προς το 2010.

Ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Ιανουάριο 2012, σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο 2011, παρουσίασε μείωση 0,8%, έναντι μείωσης 0,7% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους .

Ο μέσος Δείκτης του δωδεκαμήνου Φεβρουαρίου 11 – Ιανουαρίου 12, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκαμήνου Φεβρουαρίου 10 – Ιανουαρίου 11, παρουσίασε αύξηση 3,1%, έναντι αύξησης 4,9%, που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.

Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 2,3% το μήνα Ιανουάριο 2012, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιανουαρίου 2011, προήλθε από τις αυξήσεις των δεικτών :

-Κατά 3,0% της ομάδας «Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά»λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, στα είδη : φρούτα νωπά, λαχανικά νωπά, δημητριακά και παρασκευάσματα, κρέατα γενικά, ψάρια γενικά, γαλακτοκομικά και αυγά, ζάχαρη-σοκολάτες-γλυκά-παγωτά, καφές, αναψυκτικά, χυμοί φρούτων.

-Κατά 8,5% της ομάδας « Στέγαση»λόγω αύξησης των τιμών, κυρίως, του πετρελαίου θέρμανσης, του φυσικού αερίου και του ηλεκτρισμού.

-Κατά 4,1% της ομάδας « Αλκοολούχα ποτά και καπνός» λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.

-Κατά 2,8% της ομάδας «Μεταφορές» λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών στα είδη : καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη), τέλη κυκλοφορίας, αστικές συγκοινωνίες.

-Κατά 2,5% της ομάδας « Ξενοδοχεία - Καφέ – Εστιατόρια» λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των εστιατορίων- ζαχαροπλαστείων-καφενείων-κυλικείων. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών των ξενοδοχείων.

-Κατά 1,7% της ομάδας « Άλλα αγαθά και υπηρεσίες» λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των ασφαλίστρων αυτοκινήτων και δικύκλων και των ειδών ατομικής φροντίδας.

-Κατά 0,4% της ομάδας «Ένδυση και υπόδηση» λόγω αύξησης των τιμών στα είδη ένδυσης και υπόδησης.