Μια εξωτική έκδοση του γνωστού μας TT με την ονομασία RS Plus αποκάλυπτει σήμερα η Audi ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το σπορτίφ ταμπεραμέντο του.

Πρόκειται για το τρίτο νέο μοντέλο που η γερμανική εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει και επίσημα στην επερχόμενη Έκθεση της Γενεύης –δίπλα ακριβώς από το ολοκαίνουργιο Audi A3 και το νέο RS4 Avant- προτάσσοντας ειδικά για την περίσταση ένα ακόμα πιο… θερμό προφίλ σε σχέση με την γνωστή RS παραλλαγή του. Επί της ουσίας, η μεγάλη διαφορά σε σύγκριση με την τελευταία έγκειται στον κινητήρα, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γνωστό 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο TFSI των 2,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει πλέον 360 ίππους και 465 Nm ροπής. Όπερ σημαίνει, 20 επιπλέον ίππους και 15 ακόμα Nm, χάρη στην αύξηση της πίεσης του τούρμπο, τη νέα πολλαπλή εισαγωγής και τις τροποποιήσεις στο σύστημα εξαγωγής, το οποίο αποδεικνύεται πλέον ακόμα πιο ευήκοο απ’ ότι στο παρελθόν.

 Παραδοσιακά, ο δυνητικός αγοραστής του νέου RS Plus μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, 6 σχέσεων ασφαλώς) και το γνωστό S-Tronic (διπλού συμπλέκτη) των 7 σχέσεων. Σε κάθε περίπτωση, είτε πρόκειται για την έκδοση Coupe, είτε για την Roadster, η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του γνωστού συστήματος τετρακίνησης Haldex, ο οποίος αποτελείται από έναν πολύδισμο συμπλέκτη.





Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, το «κλειστό» αμάξωμα με το πάντοτε εκπληκτικό σε απόδοση S-Tronic κιβώτιο είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δλ (4,3 δλ. για τη χειροκίνητη παραλλαγή του). Αντίστοιχα, οι τιμές για το Roadster TT RS Plus είναι 4,2 και 4,4 δλ. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στη διόλου ευκαταφρόνητη τιμή των 280 χλμ./ώρα! Και όλα αυτά, όπως προκύπτει με βάση τις επίσημες ανακοινώσεις της Audi, με μέση κατανάλωση που δεν υπερβαίνει σε καμία περίπτωση τα 9 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης για κάθε 100 χλμ. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερη φροντίδα έχει δεχτεί το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, το οποίο αποτελείται στον εμπρόσθιο άξονα από 4πίστονες δαγκάνες υψηλής απόδοσης και αντοχής. Από την άλλη, οι τροχοί του αυτοκινήτου, τόσο εμπρός όσο και πίσω, είναι διαστάσεων 255/35, ενώ οι νέας σχεδίασης ζάντες (σε μαύρο-κόκκινο χρώμα!) έχουν διάμετρο 19 ιντσών.

Σχεδιαστικά, οι διαφορές σε σχέση με τα υπόλοιπα αδέλφια της οικογένειας RS εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός μέρος, όπου το κυρίαρχο στοιχείο είναι η νέα μάσκα σε χρώμα ανθρακί. Από εκεί και πέρα, ο πιο παρατηρητικός θα εντοπίσει με μιας τους νέους καθρέπτες (από ανθρακονήματα!), τις διαφορετικές απολήξεις της εξάτμισης, καθώς και την εντυπωσιακή αεροτομή στην πίσω πόρτα του αυτοκινήτου.