Αισίως έφτασε η Τσικνοπέμπτη! Πως όμως θα αποφύγουμε να επιβαρυνθούμε από την υπερβολική κατανάλωση κρέας και ειδικότερα λιπαρών; Μα φυσικά με την ενημέρωση και την οριοθέτηση της μερίδας πριν φτάσουμε στο τραπέζι.

Ενδεικτικά θα δοθεί το θερμιδικό φορτίο ορισμένων τροφίμων που συνηθίζεται να καταναλώνουμε. Εσείς δεν έχετε παρά να τροποποιήσετε την μερίδα σας ή να αποφύγετε ορισμένα τρόφιμα ώστε να μην σας καταδιώξουν οι Ερυνίες αργότερα ούτε και να διαμαρτυρηθεί το στομάχι σας.

Ορεκτικά

Τζατζίκι                                                       148 θερμίδες η μερίδα

Φέτα                                                            267 θερμίδες τα 100 γρ

Κολοκυθάκια τηγανιτά                                   115 θερμίδες τα 100 γρ

Κολοκυθοκεφτέδες                                       232 θερμίδες τα 100γρ

Πατάτα ψητή                                                 175 θερμίδες το τεμάχιο των 180γρ

Πατάτες τηγανιτές                                         217 θερμίδες τα 10 τεμάχια

Σκορδόψωμο                                                          170 θερμίδες τα 30γρ

Σαλάτες

Αγγουροντομάτα με ελιές και παρθένο ελαιόλαδο 117 θερμίδες η μερίδα των 125 γραμμαρίων

Ανάμεικτη σαλάτα και παρθένο ελαιόλαδο       126 θερμίδες η μερίδα των 126 γραμμαρίων

Παντζάρια  και παρθένο ελαιόλαδο                 206 θερμίδες η μερίδα των 150 γραμμαρίων

Χόρτα εποχής με παρθένο ελαιόλαδο  130 θερμίδες η μερίδα των 200 γραμμαρίων

Χωριάτικη με  και παρθένο ελαιόλαδο             186 θερμίδες η μερίδα των 160 γραμμαρίων

Κυρίως πιάτα

Κοτόπουλο φιλέτο στη σχάρα               260 θερμίδες η μερίδα

Μπριζόλα σχάρας, χοιρινή                    480 θερμίδες η μερίδα

Μπριζόλα σχάρας, μοσχαρίσια, άπαχη    296 θερμίδες η μερίδα

Σουβλάκι καλαμάκι, χοιρινό                 228 θερμίδες το τεμάχιο

Σουβλάκι καλαμάτι, κοτόπουλο            190 θερμίδες το τεμάχιο

Μπιφτέκι σχάρας                                  420 θερμίδες η μερίδα

Λουκάνικα

Πιτα αλάδωτη                                      145 θερμίδες το τεμάχιο

Πίτα λαδωμένη                                    200 θερμίδες το τεμάχιο

Αλκοόλ

Κρασί λευκό                                        70 θερμίδες το κρασοπότηρο

Κρασί κόκκινό                                     74 θερμίδες το κρασοπότηρο

Ρετσίνα                                               70 θερμίδες το κρασοπότηρο

Μπύρα                                                100 θερμίδες το κρασοπότηρο

Όσο για το γλυκό... εξατάται ανάλογα το κέρασμα του μαγαζιού.

Μελετήστε, υπολογίστε και καλή σας όρεξη χωρίς τύψεις!

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Βιογραφικό σημείωμα