Η γαλλική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες και πληροφορίες του νέου Twingo R.S., το οποίο συμπληρώνει ιδανικά τη γκάμα του «μικρού» μοντέλου της Renault.


Ύστερα από το επίσημο ντεμπούτο του ανανεωμένου Twingoστις αρχές της χρονιάς, σειρά έχει εκείνο της «καυτής» και κορυφαίας, ασφαλώς, έκδοσης που κοσμείται από τα διεγερτικά αρχικά «R.S.». Μιας έκδοσης, που όπως συνηθίζουν οι Γάλλοι, έχει εξελιχθεί από το εξειδικευμένο σε αντίστοιχες κατασκευές τμήμα «Renault Sport Technologies» διαθέτοντας, πέρα από σπορτίφ σχεδίαση και ανάλογες προδιαγραφές και επιδόσεις στην πράξη. Πιο συγκεκριμένα, το χαρακτηριστικό προσωπείο του TwingoR.S., με τα διπλά σε κάθε μεριά φωτιστικά σώματα, πλαισιώνει ένας ιδιαίτερα εντυπωσιακός σε σχεδίαση προφυλακτήρας, το κάτω μέρος του οποίου παραπέμπει άμεσα σε μορφή στην αεροτομή των μονοθεσίων της F1.



Από εκεί και πέρα, τον σπορτίφ τόνο προσδίδουν και οι πινελιές στο πίσω μέρος, όπου κυριαρχούν η ευμεγέθης αεροτομή στην κορυφή της τρίτης πόρτας, ο εντυπωσιακός διαχύτης στο κάτω μέρος του «έντονου» προφυλακτήρα, καθώς και τα τονισμένα τόξα των πίσω τροχών μέσω πλαστικών διακοσμητικών. Το σπορτίφ ταμπεραμέντο της κορυφαίας αυτής παραλλαγής του Twingo ενισχύει και το πρωτοεμφανιζόμενο, στο εν λόγω μοντέλο, κίτρινο χρώμα των φωτογραφιών που παραθέτουμε, το οποίο θα είναι διαθέσιμο προαιρετικά από το Μάιο και εξής. Στο εσωτερικό, η αθλητική περιβολή ενισχύεται, ως επί το πλείστον, από τα λευκά όργανα στο ταμπλό, τα τύπου μπάκετ καθίσματα, αλλά και τις λευκές επίσης επενδύσεις στο τιμόνι και την κεντρική κονσόλα, εκεί ακριβώς που βρίσκεται το ηχοσύστημα.


Στα μηχανικά μέρη του νέου Twingo R.S. ξεχωρίζει ο γνωστός και από το παρελθόν ατμοσφαιρικός 1.600αρης των 133 ίππων, ο οποίος αποδίδει επίσης 160 Nmροπής στις 4.400 σ.α.λ. εκπέμποντας μόλις 150 gr διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο κίνησης. Μάλιστα, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, οι μέσες απαιτήσεις του αυτοκινήτου σε καύσιμο κυμαίνονται στα μόλις 6,5 λιτ./100 χλμ. Στον τομέα των αναρτήσεων και του πλαισίου, αξιομνημόνευτο είναι το γεγονός ότι, πλέον, το νέο Twingo R.S. θα διατίθεται προαιρετικά με το σπορ σασί της εταιρείας, το οποίο διαθέτει χαμηλότερο κατά 4 χλστ. ύψος και –φυσικά- ακόμα πιο σφικτά σε ρύθμιση ελατήρια και αμορτισέρ. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πέδησης, το οποίο αποτελείται από δίσκους σε όλους τους τροχούς με διάμετρο 280 και 240 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Τέλος, ταυτόχρονα με την έκδοση R.S., η γαλλική εταιρεία ανακοινώνει της διάθεσης και της έκδοσης Gordini, η οποία προσθέτει στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό της πρώτης τροχούς 17 ιντσών σε χρώμα μαύρο, τις χαρακτηριστικές λευκές λωρίδες που διατρέχουν κατά μήκος τις εξωτερικές επιφάνειές του, ενώ στο εσωτερικό προστίθενται μεταξύ άλλων οι δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα.



(4troxoi)