Την ίδρυση της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) ανακοίνωσαν δέκα εταιρείες που παράγουν ψηφιακό, πρωτογενές, ποιοτικό και επώνυμου (branded) περιεχόμενο.

Εκ των βασικών στόχων της ΕΝΕΔ είναι η ενίσχυση της αξιοπιστίας, της αξίας και της παρουσίας συνολικά των επώνυμων τίτλων, που γνωρίζει και εμπιστεύεται το αναγνωστικό κοινό, όπως και η δημιουργία νέων, που πληρούν τις προδιαγραφές.

Όπως τόνισε ο Θωμάς Σιωζόπουλος, επικεφαλής των ψηφιακών εκδόσεων του Πηγάσου, οι κυρίαρχες στρατηγικές συγκεντρώνουν τις δράσεις της ΕΝΕΔ γύρω από τέσσερις βασικούς άξονες: Ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, οι ειδήσεις ως προϊόν συνομιλίας με το κοινό, επανίδρυση της αίθουσας σύνταξης και η απόκτηση νέων δεξιοτήτων από τους δημοσιογράφους και χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η ΕΝΕΔ αποσκοπεί να καθιερωθεί στα διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης μετρήσιμη απόδοση, κανόνες εύρυθμης λειτουργίας και διαφάνειας της αγοράς. Μεγάλη έμφαση θα δοθεί στη σωστή επιλογή και διενέργεια των μετρήσεων όπως και στον ανεξάρτητο μηχανισμό ελέγχου αυτών.

Στο πλαίσιο αυτό σημαντική κρίνεται από την ΕΝΕΔ η διατήρηση σε συνεργασία με το ΙΑΒ Hellas όλων των απαραίτητων τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών στο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης..

Ιδρυτικά μέλη της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου είναι: Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη, Πήγασος, Mega, 24Media, Ναυτεμπορική, PrimeMedia, ANT1 ΤV, Star Channel, Capital.gr και Αθηνόραμα.

Η ανακοίνωση για την ίδρυση της ΕΝΕΔ έγινε την περασμένη Παρασκευή κατά τη διάρκεια του Publishing Conference 2012.


in.gr