Η γαλλική εταιρεία μας δίνει μια πρώτη γεύση από το διάδοχο του θρυλικού 205 GTi παρουσιάζοντας στην Έκθεση της Γενεύης σε λίγες μόλις μέρες από σήμερα την πρωτότυπη εκδοχή του 208 GTi.



Η φετινή Έκθεση της Γενεύης αναμένεται να αποτελέσει έναν πολύ σημαντικός σταθμός για τη γαλλική εταιρεία, καθώς σε αυτή η Peugeot επανέρχεται με ακόμα μεγαλύτερο δυναμισμό όχι μόνο στη δημοφιλή κατηγορία Β (βλ. σούπερ μινι), αλλά και σε εκείνη των μικρών-καυτών GTi μοντέλων. Ο λόγος, για το ολοκαίνουργια 208 και 208 GTi αντίστοιχα, το οποίο, σε αντιδιαστολή με το πρώτο, «βαφτίζεται» ειδικά για την περίσταση ως concept car. Η αλήθεια, ωστόσο, είναι πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο βρίσκεται πολύ κοντά στη μορφή που τελικά θα πάρει, περί τα τέλη περίπου του 2012, το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της. Σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο 208 GTi, το οποίο έρχεται προκειμένου να αναβιώσει τον θρύλο του 205 GTi, θα συναντήσει καταξιωμένα μοντέλα του είδους, με ισχυρότερα το Citroen DS3 Racing, το Opel Corsa OPC, το νέο Ford Fiesta ST, το οποίο θα εξοπλίζεται και αυτό με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, αλλά και το ατμοσφαιρικό Clio RS της επίσης γαλλικής Renault.



Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Γάλλων δημιουργών του, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα φιλοξενείται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος 1.600αρης του Ομίλου PSA, ο οποίος θα αποδίδει 200 ίππους εξασφαλίζοντας μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο που θα κυμαίνεται πολύ κοντά στα 7 δλ., ενώ η τελική ταχυτήτα του υπολογίζεται ότι θα ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα. Φυσικά, ο γνωστός και από το γερμανικό Mini κινητήρας θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Σε σύγκριση με τα ταπεινότερα αδέλφια του, η έκδοση GTi θα πατά σε τροχούς 18 ιντσών, θα διαθέτει ασφαλώς πολύ πιο σφικτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ενώ μεγαλύτερα κατά 36 χλστ. αναμένονται να είναι τόσο το εμπρός όσο και το πίσω μεταξόνιο.





Εμφανισιακά, οι διαφορές σε σχέση με τα «μικρά» 208 θα είναι πολλές. Κρίνοντας απ’ όσα αντικρίζει κανείς με βάση τις επίσημες φωτογραφίες του πρωτοτύπου μοντέλου που θα δούμε δια ζώσεις στις αρχές Μαρτίου στην Έκθεση της Γενεύς, κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου είναι η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, τα λογότυπα GTi (ειδικά εκείνο που βρίσκεται στο πλάι, στο πίσω φτερό, όπως και ακριβώς συνέβαινε και με το θρυλικό 205 GTi), η χρωμιωμένη εμπρός μάσκα και οι χαρακτηριστικές απολήξεις της εξάτμισης του κινητήρα στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό, το 208 GTi Concept κοσμείται από βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος διακοσμητικά φιλέτα, ενώ κόκκινες επενδύσεις και ο επιλογέας των ταχυτήτων. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι και τα δερμάτινα καθίσματα, ενώ χαρακτηριστικό στοιχείο της καμπίνας του αυτοκινήτου είναι και το «κομμένο» στο κάτω τμήμα του τιμόνι.

Για περισσότερες, όμως, πληροφορίες, μείνετε συντονισμένοι!