Παντρεύοντας την ποιότητα κύλισης της Rapide με τον σπορτίφ χαρακτήρα της DBS, η Aston Martin παρουσιάζει στη φετινή Γενεύη ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο με… παλιά όμως ονομασία: τη νέα Virage.

Η βρετανική εταιρεία… εξαπλώνει τη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της, παρουσιάζοντας με αφορμή τη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τη νέα Virage (σ.σ.: θυμίζουμε πως, ειδικά για την περίσταση, το συγκεκριμένο όνομα είναι… δανεικό από το ομώνυμο μοντέλο της μάρκας της δεκαετίας του ΄90). Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με το οποίο η Aston Martin περνά σήμερα σε μια νέα για την ίδια εποχή, συνδυάζοντας την άνεση και την κορυφαία ποιότητα κύλισης που γνωρίσαμε στην 4θυρη Rapide με τον σπορτίφ χαρακτήρα της κορυφαίας DBS.

Σε σχέση με την τελευταία, οι ομοιότητες σε επίπεδο σχεδίασης ασφαλώς και δεν κρύβονται, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των σχεδιαστών και το αδιαφιλονίκητο γεγονός ότι η νέα Virage διαθέτει διαφορετικά φτερά, προφυλακτήρες και μάσκα σε σχέση με το κορυφαία σπορτίφ μοντέλο της γκάμας. Το αποτέλεσμα, αν μη τι άλλο, είναι ιδιαίτερα κομψό, με αρκετά στοιχεία της επιμέρους αισθητικής να προσδίδουν τις απαραίτητες σπορτίφ πινελιές. Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του αυτοκινήτου, το οποίο, κατά την πάγια τακτική των Βρετανών, θα διατίθεται τόσο σε κουπέ, όσο και σε ανοιχτή έκδοση (που παραδοσιακά φέρει την ονομασία Volante), κρύβεται το γνωστό και… ευέλικτο δάπεδο «VH» της εταιρείας, στο οποίο βασίζονται άλλωστε όλες οι σύγχρονες Aston Martin. 

Από εκεί και πέρα τώρα, σε ότι αφορά στα επιμέρους μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, οι ιθύνοντες της Aston Martin ακολούθησαν την… πεπατημένη, εμπιστευόμενοι για μια ακόμα φορά τον γνωστό 6λιτρο V12 ατμοσφαιρικό της κινητήρα. Για την περίσταση, το βρετανικό διαμάντι αποδίδει 497 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 570 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ. μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου και 6τάχυτου κιβωτίου Touchtronic II που κατασκευάζει η εταιρεία ZF για λογαριασμό των Βρετανών.

Σύμφωνα με την Aston Martin, η νέα Virage θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο που θα υπερβαίνει οριακά τα 5 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα θα αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα. Στους υπόλοιπους τομείς που αφορούν στη μηχανολογική υπόσταση της Virage αξίζει να σταθεί κανείς στα κεραμικά φρένα CCM (στάνταρ εξοπλισμός), που εξοικονομούν περί τα 12,5 κιλά, στους τροχούς των 20 ιντσών και στις νέες ρυθμίσεις της γνωστής από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας ανάρτησης Adaptive Damping System (ADS).






4troxoi.gr