Η αμερικάνικη εταιρεία παρουσίασε και επίσημα των νέο και αμιγώς ηλεκτρικό SUV μοντέλο της, το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2013.

Σε μια ειδική εκδήλωση, η πρωτοπόρος στο είδος αμερικάνικη εταιρεία παρουσίασε και επίσημα το φημολογούμενο έως τώρα, αλλά συγχρόνως και το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της. Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, πρόκειται για ένα εντυπωσιακό όχημα της κατηγορίας crossover, το οποίο βασίζεται εν πολλοίς στο δάπεδο του 4θυρου μοντέλου της Tesla. Θα κινείται δε από δύο τύπου μπαταριών, οι οποίες είναι εγκατεστημένες κάτω από το δάπεδο, ώστε να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή αναλογία βάρους και θα διαθέτουν ισχύ 65 ή 85 kW εξασφαλίζοντας μια αυτονομία κίνησης που θα ανέρχεται περί τα 340 έως και τα 390 χλμ., ανάλογα με την έκδοση.

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, παρά το αναμενόμενα αυξημένο βάρος, το οποίο αναμένεται να αγγίζει τους δύο τόνους, το νέο Tesla X θα έχει επιδόσεις ανάλογες με εκείνες γνωστών supercar μοντέλων και συγκεκριμένα μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα της τάξης των 4,4 δλ. Μάλιστα, είναι πολύ πιθανόν στο απώτερο μέλλον να παρουσιαστεί μια ακόμα πιο «δυνατή» έκδοση, με ακόμα πιο καταιγιστικές επιδόσεις, η οποία θα φέρει την ονομασία Performance.



Σε αντίθεση με το 4θυρο Tesla S, το οποίο είναι πισωκίνητο, το Tesla X θα είναι τετρακίνητο, καθώς σε κάθε άξονα θα αντιστοιχεί και ένας ηλεκτροκινητήρας (σημ.: η ισχύς τους ωστόσο δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί), ο οποίος θα μεταδίδει τις κατάλληλες ανά περίσταση ποσότητες ροπής στον κάθε τροχό, ώστε να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή πρόσφυση χωρίς «ζημίες» στον τομέα της οικονομίας. Από εκεί και πέρα, ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά στοιχεία του νέου Tesla X είναι ο εντυπωσιακός τρόπος με τον οποίο ανοίγουν οι πόρτες του.

Μάλιστα, η τύπου «falcon» πόρτες του έχουν τη δυνατότητα να διπλωθούν στα δύο δίνοντας έτσι τη δυνατότητα να ανοίγουν ακόμα και σε περιορισμένων δυνατοτήτων χώρους, όπως γκαράζ κτλ. Από εκεί και πέρα, χάρη στην απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος σε τέτοιου τύπου αυτοκίνητα αναμενόμενα θα ήταν τοποθετημένος στο εμπρός μέρος του αμαξώματος, ο αντίστοιχος χώρος έχει αξιοποιηθεί ως βοηθητικό πορτ μπαγκάζ. Σε ότι τώρα αφορά στο εσωτερικό του… καλιφορνέζικου Tesla X, οι ιθύνοντες της αμερικάνικης εταιρείας αναμένεται να υιοθετήσουν μια 7θεσια διάταξη αναφορικά με τις θέσεις των επιβατών του.