Μύθος

Το τρέξιμο και το περπάτημα είναι άμεσα συνυφασμένα με την αερόβια ικανότητα του κάθε ατόμου.

Έτσι για κάποιον που δεν έχει καλή αερόβια ικανότητα το περπάτημα θα του προσφέρει οτι προσφέρει και το τρέξιμο σε κάποιον με καλή.

Από έρευνες αυτό που πραγματικά έχει νόημα ειδικά στην καύση λίπους είναι η συνεχόμενη αερόβια άσκηση για τουλάχιστον 20 λεπτά και μέχρι τα 45 με σταθερή ένταση και χωρίς υπερβολικούς σφυγμούς.

Οι σφυγμοί είναι καλό να βρίσκονται στο 65-75 % της μέγιστης καρδιακής συχνότητας (220-την ηλικία σας = μέγιστη καρδιακή συχνότητα).

Αυτό λοιπόν σημαίνει οτι κάποιος αγύμναστος μπορεί να φτάσει στο 70 % με ένα απλό περπάτημα και σταδιακά να χτίσει καλύτερη αερόβια ικανότητα ώστε να παραμείνει στο 70 % αλλά με τρέξιμο.

Σημάδης Θεόδωρος
Personal Trainer-Group Exercise Trainer