Η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει και επίσημα πλέον την φημολογούμενη μέχρι τώρα έκδοση Racing του νέου DS4. Ας δούμε τι μας επιφυλάσσει το πρωτότυπο προς το παρόν μοντέλο που θα δούμε σε λίγες μέρες στην Έκθεση της Γενεύης!


Οι σκληροπυρηνικές εκδόσεις της Citroen, οι οποίες χρησιμοποιούν ως «βάση» τους την ολοένα και πιο πολυπληθή γκάμα μοντέλων της οικογένειας DS, συνεχίζεται. Έτσι, μετά την επιτυχία της αντίστοιχης έκδοσης του «μικρού» DS3, με το οποίο, μάλιστα, οι Γάλλοι πρωταγωνιστούν για μια ακόμα φορά στο θεσμό του WRC, σειρά έχει το μεγαλύτερο DS4, το πολυτελές με άλλα λόγια 5θυρο οικογενειακό μοντέλο της εταιρείας.

Τι νέο μας επιφυλάσσει το πρωτότυπο –προς το παρόν και μάλλον κατ’ όνομα- DS4 Racing, το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρώτη επίσημη δημόσια εμφάνισή του στην ελβετική πόλη; Κατ’ αρχήν, ένα αμάξωμα με επιθετικότατη σχεδίαση, αντίστοιχη με εκείνη του DS3 Racing. Σημειώστε, πως το καλαίσθητο οικογενειακό αμάξωμα διαφοροποιείται των ταπεινότερων εκδόσεών του, χάρη στις «προσθήκες» (από ανθρακονήματα παρακαλώ!) στους θόλους των τροχών εμπρός και πίσω, την εντυπωσιακή διαμόρφωση της εμπρός μάσκας και τους χαρακτηριστικούς σε σχεδίαση τροχούς. Από εκεί και πέρα, το δικό τους ρόλο στην κατεύθυνση δημιουργίας ενός άκρως επιθετικού σχεδιαστικού χαρακτήρα συντελεί το πρωτοεμφανιζόμενο στη γκάμα της οικογένειας DS ανθρακί χρώμα των εξωτερικών επιφανειών, το οποίο συνδυάζεται με δίχρωμη οροφή.



Στον τομέα των μηχανικών μέρων, την ευθύνη για το αποτέλεσμα που προκύπτει σε σχέση με τον κινητήρα, τις αναρτήσεις και το σύστημα πέδησης φέρει το αγωνιστικό παρακλάδι του Γάλλου κατασκευαστή (λέγε με Citroen Racing). Ως αποτέλεσμα των «παρεμβάσεών» του, ο γνωστός 1.600άρης κινητήρας του ομίλου PSA, τον οποίο μοιράζονται και οι Γερμανοί της Mini, αποδίδει πλέον 256 ίππους εξασφαλίζοντας καταιγιστικές επιδόσεις. Στο συγκεκριμένο τομέα, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το νέο DS4 Racing θα σπάει το άτυπο φράγμα των 6 δλ. σε ότι αφορά στην τυποποιημένη δοκιμασία της επιτάχυνσης από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να περιορίζονται στα μόλις 156 γραμμάρια ανά χλμ. κίνησης. Από εκεί και πέρα, ειδική… φροντίδα έχουν δεχθεί τόσο οι σφικτότερες σε ρύθμιση αναρτήσεις (σημ.: το ύψος τους έχει μειωθεί κατά 35 χλστ.), όσο και τα μετατρόχια, που είναι διευρυμένα κατά 55 και 75 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα σε σχέση με τα «απλά» DS4. Τέλος, το σύστημα πέδησης αποτελείται από 4πιστονες δαγκάνες και δίσκους 380 χλστ. εμπρός, ενώ τα ελαστικά με τα οποία συνδυάζονται οι εντυπωσιακές ζάντες των 19 ιντσών έχουν διαστάσεις 235/40.



Όπως γίνεται αντιληπτό από όλα τα παραπάνω, το νέο DS4 Racing, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της Citroen περί τις αρχές του 2013, στοχεύει απευθείας στην καρδιά των μικρομεσαίων hot hatch, όπου πρωταγωνιστούν καθιερωμένα στο είδος τους μοντέλα, όπως είναι τα Renault Megane RS και VW Golf R, καθώς και τα επερχόμενα Ford Focus ST και Opel Astra OPC.



4troxoi.gr