Με το σύνθημα «Δώστε στην Ελλάδα μία ευκαιρία» ομάδα κορυφαίων Ελλήνων επιχειρηματιών άρχισε διεθνή καμπάνια με σκοπό να βελτιωθεί η εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό.
«Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία»

Στη διεθνή εκστρατεία που μόλις ξεκίνησε συμμετέχουν, από πλευράς Συνδέσμων, ο ΣΕΤΕ, ο ΣΕΒ και τα μέλη τους, αλλά και μεμονωμένες επιχειρήσεις, όπως, ενδεικτικά οι: Aegean Airlines, ΟΤΕ, Cosmote, Costa Navarino, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Τράπεζα Πειραιώς, Eurobank, S&B, Ελληνικά Πετρέλαια, Coca Cola 3Ε, Φουρλής, Ελλάκτωρ, Γιώτης, J&B, Τιτάν, Γιώτης, Υφαντής, ΕΛΒΑΛ, και άλλες.

Επισημαίνεται ότι η επικοινωνιακή εκστρατεία «Δώστε στην Ελλάδα μια ευκαιρία» (Give Greece a Chance) έγκειται στη δημοσίευση καταχωρήσεων στις μεγαλύτερες εφημερίδες στην Ευρώπη, σε τέσσερις γλώσσες, με ένα κείμενο, όπου μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα βασικά στοιχεία του τι έχει συμβεί στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια, στα πρώτα θετικά αποτελέσματα των μέτρων λιτότητας και με την παρότρυνση-έκκληση-τοποθέτηση του “Δώστε μία ευκαιρία στην Ελλάδα”.

Συγκεκριμένα σήμερα με ολοσέλιδη καταχώρηση στις πρώτες σελίδες της Wall Street Journal αναφέρονται οι δεσμεύσεις που έχει αναλάβει Ελλάδα για την εφαρμογή του προγράμματος λιτότητας.

Τονίζεται επίσης, μεταξύ άλλων, ότι οι Έλληνες είναι πολύ σκληρά εργαζόμενοι, πληρώνουν τους φόρους τους και θα τηρήσουν όσα έχουν υποσχεθεί.

Έθνος