Σε περιόδους νηστείας και όχι μόνο, ένας από τους καλύτερους διατροφικούς συνδυασμούς που μπορείτε να κάνετε για να εξασφαλίσετε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας είναι να συνδυάσετε τρόφιμα που περιέχουν άμυλο με τα όσπρια.

Μη φοβηθείτε να προσθέσετε ρύζι, πατάτα, καλαμπόκι ή ψωμί στο γεύμα με τα όσπρια σκεπτόμενοι το θερμιδικό κόστος και πειραματιστείτε με διάφορους γευστικούς συνδυασμούς, όπως είναι το φακόρυζο, το φασουλόρυζο, ο αρακάς με καλαμπόκι ή πατάτα και πάρα πολλοί άλλοι.

Με τον τρόπο αυτό πετυχαίνετε αλληλοσυμπλήρωση των αμινοξέων και καλύπτετε το διατροφικό κόστος της απουσίας του κρέατος, αποφεύγοντας παράλληλα την πρόσληψη λίπους και χοληστερόλης.

Παγωμένου Ελευθερία
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)