Φρέσκα φρούτα! Είτε τα πάρουμε μαζί μας από το σπίτι είτε τα μαζέψουμε αποτελούν ιδανικό σνακ και δροσιστικό!

Φρέσκα λαχανικά! Τα οποία θα μπορούσαν να είναι πλυμένα και κομμένα από το σπίτι και ώστε να είναι έτοιμα για κατανάλωση. Προτιμήστε να είναι σε στυλ finger food ώστε να διευκολυνθείτε και να αποφύγετε την χρήση μαχαιροπίρουνων.

Κρέας! Ψάρι! Όσπρια! Τυριά! Οι πηγές πρωτεΐνης μας! Συσκευάστε αεροστεγώς κρύο κρέας, γαλοπούλα κ.α. που μπορεί να έχει περισσέψει από την προηγούμενη μέρα. Ακόμα και αν έχετε μια ωραία σαλάτα οσπρίων ή μια φάβα περίσσευμα από χτες μπορείτε να δημιουργήσετε ένα υπέροχο σάντουιτς.

Ψωμί! Κατά προτίμηση ολικής σε μορφή μπαγκέτας ή απλά κομμένο σε λεπτές φέτες για τοστ. Θα σας λύσει τα χέρια! Μπορείτε να το γεμίσετε με τα λαχανικά και τις πηγές πρωτεϊνης που προαναφέραμε.

Πίτες! Μια πίτα με χόρτα, με τυρί ή ακόμα και με κρέας μπορεί να γίνει μια εύκολη και ισορροπημένη επιλογή για το εξοχικό σας γεύμα.

Φυσικά θα πρέπει να πάρετε μαζί σας ένα μπουκάλι παρθένο ελαιόλαδο που θα σας αποτελέσει την ιδανική πηγή λιπαρών.

Για ένα διαφορετικό σνακ που θα σας δώσει δύναμη και ενέργεια για τις αθλητικές σας δραστηριότητες μην ξεχάσετε να πακετάρετε ξηρούς καρπούς όπως καρύδια και αμύγδαλα.

Και για επιδόρπιο... ώριμα και γλυκά φρούτα ή αποξηραμένα όπως οι σταφίδες και τα σύκα. Ακόμα και κάποιο σπιτικό κέιλ ή κουλουράκια θα μπορέσουν να αποτελέσουν μια υγιεινή για εύκολη επιλογή.

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)