Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει επίσημα ένα ακόμα μοντέλο της νεοσυσταθείσας οικογένειας M-Performance Automobiles, έστω και σε πρωτότυπη μορφή, το οποίο βασίζεται στη νέα σειρά 1. Ιδού λοιπόν η νέα M135i Concept!

Λίγες μόλις ημέρες πριν η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου ανοίξει και επίσημα τις πύλες της, η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει ένα ακόμα ολοκαίνουργιο έκθεμα της. Αυτή τη φορά πρόκειται για ένα ακόμα μοντέλο, μετά τις M550d xDrive, X5 M50d και X6 M50d, το οποίο θα συμπεριληφθεί και αυτό με τη σειρά του στη «συνομοταξία» εκδόσεων της BMW, η οποία επίσημα φέρει την ονομασία M Performance. Ειδικά για την περίσταση, οι Βαυαροί χρησιμοποίησαν ως βάση τη νέα σειρά 1 και μάλιστα την 3θυρη εκδοχή της, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο με σπορτίφ εμφάνιση και ανάλογες επιδόσεις και οδικά χαρακτηριστικά.




Σχεδιαστικά, η νέα M135i Concept έχει δεχθεί όλη την απαραίτητη «φροντίδα» θυμίζοντας έντονα τα «κανονικά» μοντέλα της οικογένειας Μ. Στο εμπρός μέρος, όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες που σας παραθέτουμε, δεσπόζουν ο νέος και πιο επιθετικός προφυλακτήρας, ο οποίος διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για καλύτερη ψύξη των φρένων και του κινητήρα, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, καθώς και η τροποποιημένη, πλην όμως χαρακτηριστικά μάσκα. Στο πλάι, σημείο αναφοράς είναι οι διαφορετικές «επενδύσεις» των καθρεπτών, τα σπορτίφ αεροδυναμικά βοηθήματα και –βέβαια- οι χαρακτηριστικές μπλε-κόκκινες διακοσμητικές γραμμές που διατρέχουν το σύνολο σχεδόν των πλευρικών επιφανειών. Εδώ, την παράσταση κλέβουν η θέα των νέων τροχών (18 ιντσών) αλλά και εκείνη των μπλε δαγκάνων του συστήματος πέδησης. Πίσω, την παράσταση κλέβουν οι αντικριστές απολήξεις της εξάτμισης καθώς και η διαφορετική αισθητική του κατώτατου τμήμα του προφυλακτήρα.




Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, η γερμανική εταιρεία αποδεικνύεται αρκετά φειδωλή αποκαλύπτοντας μόνο ότι κάτω από το εμπρός καπό της νέας M135i Concept θα φιλοξενείται ο γνωστός 3λιτρος TwinTurbo 6κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας της BMW, ο οποίος θα αποδίδει πάνω από 300 ίππους. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες μας, η απόδοσή του θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά ενδεχομένως τους 320 ίππους εξασφαλίζοντας στο αμάξωμα των περίπου 1.500 κιλών μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δλ. Από εκεί και πέρα, όπως είναι αναμενόμενο, το «πακέτο» των αναβαθμίσεων στον τομέα των μηχανικών μερών σε σχέση με τις ταπεινότερες παραλλαγές της νέας σειράς 1 περιλαμβάνουν επίσης τη σφικτότερη και χαμηλότερη σε ύψος ανάρτηση, τα φαρδύτερα μετατρόχια, καθώς και τα μεγαλύτερα φρένα, τα οποία αποτελούνται από δίσκους 360 και 350 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.




(4troxoi)