Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ελβετική πόλη την καυτή παραλλαγή John Cooper Works εφαρμοσμένη στο αμάξωμα της έκδοσης Countryman.

Πρόκειται για μια παγκόσμια πρεμιέρα για τη γερμανική (πλέον) μάρκα, αλλά συγχρόνως για ακόμα μια ενδιαφέρουσα εφαρμογή πάνω στο σπορτίφ «θέμα» που ακούει στο όνομα John Cooper Works (JCW). Όπως είναι προφανές, πάνω στη δοκιμασμένη βάση της τετρακίνητης έκδοσης All4 του Countryman, οι ιθύνοντες της Mini τοποθέτησαν την τελευταία εκδοχή του γνωστού υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων, ο οποίος, με τη βοήθεια άμεσου ψεκασμού, συστήματος μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων αλλά και της τεχνολογίας twin scroll, αποδίδει 218 ίππους και 280 Nm ροπής, τα οποία μπορούν να αυξηθούν κατά 20 επιπλέον Nm για λίγα δευτερόλεπτα σε λειτουργία overboost.

Μάλιστα, όπως έκαναν γνωστό οι ιθύνοντες της εταιρείας, το νέο Mini Countryman JCW, θα είναι η πρώτη έκδοση του είδους η οποία θα μπορεί να εφοδιαστεί και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις του νέου τετρακίνητου «μινι» GTi μοντέλου της… Mini, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε μόλις 7,0 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 225 χλμ./ώρα (223 για την αυτόματη έκδοση). Στην πρώτη περίπτωση, η μέση κατανάλωση, σύμφωνα με την εταιρεία, κυμαίνεται στα μόλις 7,2 λιτ./100 χλμ., ενώ σε εκείνη της αυτόματης στα 8,0 λιτ./100 χλμ.






Στους υπόλοιπους τομείς, το Countryman JCW ξεχωρίζει από τα μικρότερα αδέλφια του χάρη στα διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα, τις νέες απολήξεις της εξάτμισης και, ειδικά για την περίσταση, χάρη στους νέους τροχούς των 18 ιντσών (19 ιντσών προαιρετικά). Για όσους το επιθυμούν, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα παραγγελίας ενός έντονου κόκκινου χρωματισμού (Chili Red) που μπορεί να κοσμεί τις επιφάνειες της οροφής και των καλυμμάτων των εξωτερικών καθρεπτών. Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα μέρη και συγκεκριμένα στις αναρτήσεις, εκ των ουκ άνευ είναι οι νέες και πιο σπορτίφ επιλογές στη ρύθμιση ελατηρίων/αμορτισέρ.






(4troxoi)