Αναμενόμενη ήταν η κίνηση της γερμανικής εταιρείας να παρουσιάσει την GTi έκδοση του ανοιχτού Golf, η οποία κινείται από τον γνωστό 2λιτρο TSi κινητήρα του ομίλου.

Επί της ουσίας, αξίζει να παρατηρήσει κανείς πως είναι η πρώτη φορά που η γκάμα του ανοιχτού Golf περιλαμβάνει μια έκδοση με τα πολύ γνωστά, πλέον, αρχικά «GTi». Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο μοιράζεται όλα τα αισθητικά «καλούδια» της αντίστοιχης έκδοσης hatchback, με τη χαρακτηριστική εμπρός μάσκα κυψελοειδούς σχήματος, τον τροποποιημένο προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τους 17άρηδες τροχούς, και τον αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω μέρος να δεσπόζουν κάνοντας τη διαφορά σε σύγκριση με τα ταπεινότερα «ξεσκούφωτα» Golf.

Στο ίδιο μήκος κύματος και το εσωτερικό, όπου τα κυρίαρχα στοιχεία παραμένουν η κορυφαία ποιότητα κατασκευής, ο πλούσιος εξοπλισμός και ειδικά για την περίσταση η πολυτέλεια, χάρη στις νέες δερμάτινες ή υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων. Η οροφή του αυτοκινήτου –υφασμάτινη ασφαλώς- κρύβει από κάτω της χώρο για τέσσερις ενήλικους επιβάτες, ενώ ο χρόνος που απαιτείται για την πλήρη αναδίπλωσή της δεν υπερβαίνει τα 9,5 δλ. Μάλιστα, η διαδικασία της… αποκάλυψης, αλλά και η αντίστροφη, μπορούν να πραγματοποιηθεί ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα κίνησης του οχήματος να μην υπερβαίνει τα 30 χλμ./ώρα.




Κάτω από το καπό του νέου VW Golf GTi Cabriolet συναντάμε –όπως είναι αναμενόμενο- τον πολυφορεμένο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα του γερμανικού ομίλου, ο οποίος αποδίδει 210 ίππους και 280 Nm ροπής σταθερά από τις 1.700 έως και τις 5.300 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δλ. και τελική ταχύτητα 237 χλμ./ώρα. Φυσικά, ο καταξιωμένος αυτός κινητήρας συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το γνωστό, επίσης 6τάχυτο, κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) της εταιρείας. Στον τομέα της ασφάλειας, το νέο Golf GTi Cabriolet ενσωματώνει όλες τις απαραίτητες τεχνολογίες, όπως είναι το προηγμένο σύστημα προστασία των επιβατών, που ενεργοποιείται στο πάντοτε απευκταίο ενδεχόμενο ανατροπής του οχήματος, καθώς και τους καθιερωμένους πλέον αερόσακους, συν εκείνο για την προστασία των γονάτων του οδηγού.







(4troxoi)