Η ισπανική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα την πρωτότυπη μορφή του νέου Toledo, το οποίο αναμένεται στις αγορές στα τέλη της χρονιάς διαφοροποιούμενο πλήρως σε σχέση με το μοντέλο που πρόκειται να αντικαταστήσει.


Την Έκθεση της Γενεύης επέλεξε η Seat προκειμένου να παρουσιάσει το νέο Toledo, σε πρωτότυπη όπως την αποκαλεί η ίδια η εταιρεία μορφή, το οποίο αισίως εισέρχεται στην τέταρτη κατά σειρά φάση της ζωής του. Σημείο αναφοράς στο νέο ToledoConcept είναι η στροφή στη σχεδιαστική προσέγγιση των εξωτερικών του επιφανειών, με τις… αμφίβολες επιλογές του παρελθόντος (βλ. τρίτη γενιά) να τοποθετούνται πλέον στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Όπως φαίνεται από τις σχετικές φωτογραφίες που επισήμως δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα, το νέο Toledo βρίσκεται στον τομέα της αισθητικής πολύ κοντά σε αυτή που τελικά θα πάρει στα τέλη του 2102 το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής, υιοθετώντας ένα αμάξωμα τριών όγκων, με σύγχρονη σχεδίαση, το οποίο υπόσχεται τις αρετές ενός χάτσμπακ μοντέλου της μικρομεσαίας/μεσαίας κλάσης σε συνδυασμό με διευρυμένες μεταφορικές ικανότητες σε ότι αφορά το χώρο φόρτωσης.

Οι πιο… διαβασμένοι εύκολα εντοπίζουν ουκ ολίγες ομοιότητες με τα γνωστά πρωτότυπα IBE, IBX και IBL, τα οποία σαφώς έχουν επηρεάσει τη μορφή του αυτοκινήτου (ειδικά στο εμπρός μέρος). Αν και δεν έχει διευκρινιστεί επισήμως, το νέο οικογενειακό μοντέλο της Seat θα βασίζεται στο νέο δάπεδο του γερμανικού ομίλου, πάνω στο οποίο θα «πατά» και το αντίστοιχο μοντέλο της Skoda, που με τη σειρά του είδαμε πέρσι στη Φρανκφούρτη (βλ. MissionL). Επί της ουσίας, πρόκειται για την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το Jetta της «μαμάς» VW. 





Σε ότι αφορά τις διαστάσεις του, το νέο Toledo τοποθετείται ένα σκαλί πιο πάνω από το Leon (το οποίο αισίως βαίνει και αυτό προς αντικατάσταση, πιθανότητα μέσα στην τρέχουσα χρονιά), διαθέτοντας συνολικό μήκος 4,48 μ., πλάτος 1,693 μ. και μεταξόνιο 2,6 μ. Ιδιαίτερα… επαινετικά είναι τα σχόλια που αφορούν το χώρο φόρτωσης, ο οποίος, σύμφωνα με τη Seat, μπορεί να αποθηκεύσει αποσκευές με χωρητικότητα που φτάνει τα 500 λίτρα. Σύγχρονες λύσεις υιοθετούνται και στο εσωτερικό, όπου οι γνώριμες φόρμες της ισπανικής εταιρείας βρίσκουν για μια ακόμα φορά εφαρμογή.

Τέλος, σε σχέση με τα μηχανικά μέρη, η Seat δεν έχει ακόμα προβεί σε αποκαλύψεις (περισσότερα, στις 6 Μαρτίου), αν και βέβαιο είναι πως η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων θα προέρχεται από το γνώριμο πλέον… ράφι υπερτροφοδοτούμενων συνόλων της μητρικής VW.



4troxoi.gr