Ο πιο εύκολος τρόπος να χάσετε βάρος χωρίς να αλλάξετε τη διατροφή σας είναι να αυξήστε την φυσική σας δραστηριότητα. Ο τρόπος ζωής και η φυσική μας δραστηριότητα αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.

Αφήστε λοιπόν για λίγο την αγαπημένη γωνίτσα του καναπέ και βάλτε την κίνηση στη ζωή σας.

Η φυσική μας δραστηριότητα αντιπροσωπεύει το 20-40% της ημερήσιας καταναλισκόμενης ενέργειας. Επιπλέον, όσο μεγαλώνουμε ηλικιακά παρατηρείται μείωση του βασικού μεταβολισμού.

Για να μπορέσετε να κρατήσετε την ενεργειακή ισορροπία στα επιθυμητά επίπεδα, θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη έμφαση στο κομμάτι της κίνησης.

Προσπαθήστε να ενσωματώσετε στην καθημερινότητά σας διάφορες δραστηριότητες που σας ευχαριστούν όπως το περπάτημα με φίλους, η φροντίδα του κήπου σας, το παιχνίδι με την οικογένεια, ο χορός, το κολύμπι, οι δουλειές του σπιτιού, η επιλογή της σκάλας αντί του ασανσέρ κ.α.

Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να εντάξετε 30 λεπτά ήπιας άσκησης στο ημερήσιο πρόγραμμα σας και θα δείτε ότι η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας δεν αποτελεί τελικά μια τόσο δύσκολη ή χρονοβόρα διαδικασία, ενώ μπορεί να σας φτιάξει και τη διάθεση.

Παγωμένου Ελευθερία
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)