Η Έλλη Στάη φροντίζει να διατηρεί το δέρμα της ενυδατωμένο, ενώ η σιλουέτα της, όπως διαγράφεται και στις φωτογραφίες, δείχνει τους «καρπούς» της άσκησης και της γυμναστικής. Όσο για τις διατροφικές της συνήθειες, συνοψίζονται στις πράσινες σαλάτες και το λευκό κρέας. Τα λίπη είναι άγνωστη λέξη στα καθημερινά γεύματα της και προτιμάει να τρώει πολύ ψάρι και λαχανικά.

Είναι χαρακτηριστικό το ότι, σχολιάζοντας μια πρόσφατη εμφά­νιση της Μαντόνα, η δημοσιογράφος χρησιμοποίησε τη φράση «η εκδίκηση της 50άρας», κάτι που ισχύει και για την ίδια, αφού μοιάζει να ακολουθεί το παράδειγμα της τραγουδίστριας, καθώς κάθε χρόνος που περνά τη βρίσκει και καλύτερη.

Έχασε 9 κιλά σε 40 μέρες χωρίς να κάνει δίαιτα

Η Έλλη Στάη ανακάλυψε ποιες τροφές την εμποδίζουν να αδυνατίσει και έχασε 9 κιλά σε σαράντα μέρες χωρίς να κάνει δίαιτα. Πραγματικά, υπάρχουν περίοδοι στη ζωή, που όσο και να προσπαθείς με δίαιτα και σωστή διατροφή, ο οργανισμός δεν ανταποκρίνεται. Νιώθουμε συνεχώς τα γνωστά φουσκώματα και πρήξιμο, ενώ και εκείνα τα περιττά κιλά δεν μας αποχωρίζονται, παρά την προσπάθεια. Με τη βοήθεια της διατροφολόγου της, η δημοσιογράφος ανακάλυψε ποιες συγκεκριμένες τροφές «μπλοκάρουν» το μεταβολισμό της και τις εξόρισε από τη διατροφή της.

Με ένα ειδικό τεστ ανίχνευσε τι λειτουργεί ανασταλτικά στη διατροφή της και δεν της επιτρέπει να χάσει κιλά. Με τη συγκεκριμένη μέθοδο δίνεται η δυνατότητα να υπάρξει η διάγνωση των τροφών που προκαλούν δυσανεξία στον οργανισμό μας. Πώς γίνεται αυτό; Με ένα ειδικό μηχάνημα θα πάρουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οργανισμό μας. Η Έλλη Στάη έχει στα χέρια της μια λίστα με τις τροφές που πρέπει να τρώει και μια άλλη, αντίστοιχα, με εκείνες που είναι καλό να αποφεύγει.

Μετά το πρωτοποριακό τεστ, η γιατρός-διατροφολόγος τής έδωσε αναλυτικές οδηγίες, καθώς και έναν κατάλογο τροφών, από τον οποίο μπορεί να μάθει ποιες τροφές επιτρέπεται να καταναλώνει ελεύθερα, ποιες επιτρέπεται να καταναλώνει περιορισμένα και ποιες θα πρέπει να αποφεύγει, για να μην έχει τα συμπτώματα της τροφικής δυσανεξίας. Γνωρίζει ακόμη ποια θρεπτικά στοιχεία (μέταλλα, βιταμίνες, ιχνοστοιχεία) έχει ανάγκη περισσότερο ο οργανισμός της.

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής
Πρωινό (επιλογές)
1. Γάλα άπαχο ή γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + δημητριακά ολικής αλέσεως + αποξηραμένα φρούτα
2. Ψωμί σικάλεως + ανθότυρο + γάλα ελαφρύ σε λιπαρά
3. Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + μέλι
4. Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + φρέσκα φρούτα

Μεσημεριανό
Ημέρα 1: Όσπρια + σαλάτα
Ημέρα 2: Ψάρι + σαλάτα / χόρτα στον ατμό + άγριο ρύζι
Ημέρα 3: Κοτόπουλο/μπιφτέκι + σαλάτα / χόρτα στον ατμό
Ημέρα 4: Μαγειρευτό φαγητό (μπιζέλια, φασολάκια, μπάμιες, μελιτζάνες) + άγριο ρύζι + γιαούρτι
Ημέρα 5: Όσπρια + σαλάτα
Ημέρα 6: Ζυμαρικά + σάλτσα ντομάτα + τυράκι χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 7: Κοτόπουλο/κρέας + πατάτα βραστή + σαλάτα / χόρτα βραστά
(Μόνο ελαιόλαδο στο μαγείρεμα)

Βραδινό
Ημέρα 1: Εποχιακή σαλάτα με διάφορα χρώματα + ψωμί σικάλεως ή τυρί χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 2: Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά + μέλι + καρύδια
Ημέρα 3: Πίτα ολικής αλέσεως + αβοκάντο + τυρί χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 4: Αυγά βραστά + σαλάτα
Ημέρα 5: Δημητριακά ολικής αλέσεως + γάλα χαμηλό σε λιπαρά
Ημέρα 6: Σπιτική πίτσα ή κινέζικο ή μεξικάνικο
Ημέρα 7: Φρέσκα φρούτα

Ciao