Το περιττό λίπος στις συνηθισμένες προβληματικές περιοχές , λεκάνη, κοιλιά, μηροί είναι αποτέλεσμα μιας γενικής σωματικής αδράνειας, η οποία εκφράζεται ανάλογα με το άτομο στη μία ή την άλλη περιοχή.

Η μικρή άσκηση έχει και μικρή επίδραση, αφού περιορίζεται μόνο στην τοπική ενεργοποίηση του συγκεκριμένου μέρους του σώματος.

Τι πρέπει να κάνει κανείς; Προπονητικός στόχος θα πρέπει να είναι το σφίξιμο των μυών και η μείωση του βάρους και του ποσοστού λίπους του σώματος, χωρίς παράλληλη αύξηση της δύναμης και μυϊκής μάζας, με τη μέθοδο της απόδοσης διάρκειας με τη μορφή της γυμναστικής με όργανα. Η μέθοδος αυτή περιλαμβάνει επιβάρυνση διάρκειας και χαμηλή ένταση.

Επιμέλεια: Παύλος Διονυσόπουλος


 youdiet.gr