Από το απόγευμα της Δευτέρας τέθηκε σε λειτουργία η διαδικτυακή εφαρμογή για την υποβολή των αιτήσεων μεταβιβάσεων δικαιωμάτων ενιαίας ενίσχυσης 2012. 

Οι αιτήσεις μεταβίβασης καταχωρίζονται υποχρεωτικά πριν την αποστολή τους στη διαδικτυακή εφαρμογή ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

α) καταχώρηση και οριστικοποίηση, β) εκτύπωση, γ) υπογραφή από τους συμβαλλομένους και δ) θεώρηση για το γνήσιο της υπογραφής για κάθε συμβαλλόμενο χωριστά από αρμόδια αρχή.

Η διαδικτυακή εφαρμογή αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες ώστε να προσφέρει τη δυνατότητα στους αιτούντες, με τη χρήση των κατάλληλων επιλογών, να μπορούν να εισάγουν τα στοιχεία τους, να ενημερώνονται για τα δικαιώματα ενιαίας ενίσχυσης που κατέχουν και να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτηση μεταβίβασης.

Αρχικά απαιτείται η υποχρεωτική online εγγραφή με την επιλογή «Δημιουργία νέου λογαριασμού» για τη λήψη κωδικού πρόσβασης. Επισημαίνεται ότι αίτηση εγγραφής για δημιουργία νέου λογαριασμού μπορούν να υποβάλλουν μόνο οι μεταβιβαστές της αίτησης μεταβίβασης ή σε περίπτωση κληρονομιάς οι κληρονόμοι, προκειμένου να καταχωρήσουν ηλεκτρονικά την αίτηση μεταβίβασης.

Στις περιπτώσεις ταυτόχρονης μεταβίβασης υποχρεωτική καταχώρηση πραγματοποιείται μόνο για την πρώτη αίτηση μεταβίβασης, ενώ για τη δεύτερη αίτηση μεταβίβασης δεν απαιτείται η ηλεκτρονική καταχώρηση.

Η πρόσβαση στην εφαρμογή γίνεται μέσω ενός οποιουδήποτε περιηγητή ιστού (web browser), μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΕΠΕ opekepe.gr

Η διαδικτυακή εφαρμογή βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://entitlements.opekepe.gr/.