Ηλεκτρονική γραμμή επικοινωνίας των καταναλωτών με τους πωλητές εγκαινίασε ο Οργανισμός Κεντρικής Αγοράς Αθηνών. Με ένα mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] οι καταναλωτές και οι λιανοπωλητές, θα μπορούν να στέλνουν τα παράπονα, αλλά και τις υποδείξεις τους για την ποιότητα των αγαθών που έχουν προμηθευτεί, τόσο από τους χώρους της Κεντρικής Αγοράς όσο και για τα αλιεύματα που έχουν αγοραστεί από τις ιχθυόσκαλες όλης της χώρας.

Στην ίδια διεύθυνση, θα μπορούν να απευθύνονται οι συναλλασσόμενοι προκειμένου να αναφέρουν προβληματικές συμπεριφορές σε όλο το φάσμα της αγοράς τροφίμων που διέρχονται από την Κ.Α.Α. και τις ιχθυόσκαλες. Στόχος είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού, να ερευνήσουν τα παράπονα ή τις καταγγελίες άμεσα και να δώσουν λύση άμεσα.

Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του χρόνου, ο ΟΚΑΑ έχει ανοίξει τις πύλες του προς τους καταναλωτές για να μπορούν να αγοράσουν οπωροκηπευτικά με συσκευασίες και σε τιμές χονδρικής.

Σημειώνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται μέσω του δικτυακού τόπου του Οργανισμού, www.okaa.gr, για τα προϊόντα και τις τιμές χονδρικής πώλησης.