Μετά την SL 63 AMG, η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει και επίσημα σήμερα την κορυφαία και 12κύλινδρη για την περίσταση παραλλαγή του κορυφαίου της roadster.

Εξωτική! Αυτό μπορεί να περιγράψει με μια λέξη το μοντέλο που στην κορυφή της πυραμίδας εκδόσεων έρχεται σήμερα να συμπληρώσει τη γκάμα της διττής Mercedes SL. Η ουσιώδης διαφορά της σε σχέση με τη «μικρή» της αδελφή, η οποία κοσμείται και αυτή με τη σειρά της από τα λογότυπα της AMG κινούμενη από ένα 8κύλινδρο σε διάταξη V διαμάντι, έγκειται στην 12κύλινδρη καρδία της, η οποία συνδυάζεται με διπλό υπερσυμπιεστή για ακόμα μεγαλύτερη ισχύ και ροπή.

Πιο συγκεκριμένα, ο 6λιτρος V12 της SL 65 AMG αποδίδει ισχύ 630 ίππων, καθώς και την θηριώδη, από κάθε σκοπιά, ροπή των 1.000 Νm! Πως μεταφράζονται όλα τα παραπάνω με δεδομένη την αμείλικτη όσο και πάντοτε ενδεικτική γλώσσα των αριθμών; Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που σήμερα δίνει στη δημοσιότητα ο Γερμανός κατασκευαστής, η νέα SL 65 AMG είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 4,0 δλ., ενώ για την διπλάσια ταχύτητα κίνησης, πάντοτε από τη θέση της πλήρους ακινησίας, απαιτούνται μόλις 11,8 δλ. Όπως συνηθίζεται στις περισσότερες των περιπτώσεων, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Σε ότι αφορά το τεχνολογικό υπόβαθρο του εν λόγω μηχανικού συνόλου, οι διαφορές σε σχέση με το παρελθόν εντοπίζονται κυρίως στους νέους υπερσυμπιεστές καυσαερίων και στη νέα πολλαπλή εισαγωγής.

Αξίζει να προσθέσουμε πως ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με το εξελιγμένο 7τάχυτο κιβώτιο AMG Speedshift Plus 7G-Tronic της Mercedes, το οποίο διαθέτει τα εξής προγράμματα λειτουργίας: Controlled Efficiency (C), Sport (S), Sport Plus (S+) και Manual (M). Μάλιστα, στο πρόγραμμα C, τα σύστημα Eco Start&Stop βρίσκεται διαρκώς σε… εγρήγορση προκειμένου να μειωθούν η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων, κατ’ επέκταση.

Μια εξίσου ουσιαστική διαφορά –πέραν του κινητήρα- σε σχέση με το παρελθόν αφορά στο ίδιο το αμάξωμα, το οποίο στην περίπτωση της νέας SL 65 AMG είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Χάρη στην επιλογή αυτή, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, εξοικονομούνται περί τα 110 κιλά, με αποτέλεσμα το συνολικό βάρος του οχήματος να ανέρχεται τώρα στα 1.950 κιλά. Από εκεί και πέρα τώρα, στους υπόλοιπους τομείς, ξεχωρίζουν η εξελιγμένη ηλεκτρομηχανική ανάρτηση, η οποία φέρει την σφραγίδα της AMG, το προηγμένο ESP τριών σταδίων (το ένα εξ αυτών είναι το Sport Handling), το μπλοκέ διαφορικό, καθώς και τα θηριώδη σε διαστάσεις φρένα, τα οποία αποτελούνται από απλούς δίσκους 390 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 360 χλστ. και μονοπίστονες δαγκάνες πίσω.

4troxoi.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook