Το συνολικό κόστος ανέρχεται στα 20.000 ευρώ, ενώ στην πρόταση της Γενικής Δ/νσης Ανάπτυξης της Περιφέρειας, την οποία ενέκρινε η Οικονομική Επιτροπή, αναγράφονται τα εξής :
«Στην προσπάθεια κάλυψης των μειώσεων των κρατήσεων που παρατηρούνται κυρίως από τη γερμανική τουριστική αγορά, προτείνεται η ενίσχυση της τουριστικής παρουσίας της Κρήτης σε αγορές που στην παρούσα φάση παρατηρείται θετική εξέλιξη, έτσι ώστε να αξιοποιηθούν ακόμη περισσότερο υπέρ της αύξησης των κρατήσεων για την Κρήτη.
Η Σκανδιναβική αγορά, με αρκετά καλό τοπίο, κρίνεται ότι έχει πολύ ενδιαφέρον και «καλό κλίμα» που θα πρέπει να αξιοποιηθεί ακόμη περισσότερο.
Για τους λόγους αυτούς προτείνεται η διαφημιστική προβολή της Κρήτης στις πτήσεις της Αεροπορικής Εταιρείας Norwegian Air Shuttle ASA, η οποία είναι η μοναδική εταιρεία χαμηλού κόστους που εκτελεί πτήσεις στην Κρήτη από τη Σκανδιναβική αγορά.
Προτείνεται σχέδιο που αφορά στη δημιουργία σποτ 2 λεπτών, το οποίο θα προβάλλεται κατά τη διάρκεια όλων των πτήσεών της επί δύο μήνες, (Απρίλιο – Μάιο),συνολικού κόστους είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ.»