ΜΥΘΟΣ

Η πεποίθηση πως οι ξηροί καρποί πρέπει να αποκλείονται από διατροφικά πλάνα που στοχεύουν στη μείωση βάρους είναι λανθασμένη. Σε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο υπάρχει χώρος για τρόφιμα από όλες τις ομάδες και φυσικά και για τους ξηρούς καρπούς.

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστήμιου της Μπαρτσελόνα, μια χούφτα ξηροί καρποί μπορεί να μας κόψουν την πείνα και να συμβάλουν στη μείωση των περιττών κιλών, αυξάνοντας την παραγωγή σεροτονίνης. Η σερετονίνη αποτελεί νευροδιαβιβαστή καθοριστικής σημασίας για την ψυχική μας διάθεση και τη ρύθμιση της όρεξης.

Βάλτε στο καθημερινό σας διαιτολόγιο μία χούφτα αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια ή φιστίκια και προτιμήστε τους ανάλατους ξηρούς καρπούς για να αποφύγετε την πρόσληψη νατρίου.

Οι ξηροί καρποί θα αποτελούν πάντα ένα θρεπτικό σνακ μέσα στη μέρα που θα σας γεμίσει ενέργεια. Συνδυάστε τους με γάλα και δημητριακά, γιαούρτι και μέλι, με φρούτα, με σαλάτες, σε μπάρες δημητριακών ή καταναλώστε τους σκέτους.

Μπορεί να μας προσφέρουν αρκετές θερμίδες και να απαιτείται προσοχή στην κατανάλωσή τους, αλλά το κλειδί για άλλη μια φορά βρίσκεται στην ποσότητα.

Παγωμένου Ελευθερία
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)