Στην πόρτα της εξόδου της αεροπορικής εταιρίας Skyexpress,βρίσκεται σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες και αποκλειστικές πληροφορίες ο εμπνευστής , ιδρυτής και η ψυχή του ιπτάμενου προσωπικού της, κυβερνήτης Μιλτιάδης Τσαγκαράκης.

‘Όπως φαίνεται τα χθεσινά γεγονότα απετέλεσαν και την σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Ο ίδιος μάλιστα φαίνεται να έχει εμπιστευθεί τις τελευταίες μέρες ,σε απόλυτα δικούς του ανθρώπους εντός και εκτός της εταιρίας την επιθυμία του να μην ηγείται και να αποχωρήσει από μια αεροπορική εταιρίας που λειτουργεί πλέον με "άλλες αρχές και πρότυπα" και που σε καμία περίπτωση δεν συνάδουν με τα όσα η εταιρεία με τους δύο ιδρυτές της είχαν θέσει από την αρχή.

Άλλωστε, μερικούς μήνες πριν ο δρόμος των αποχωρήσεων για τους κύριους μετόχους είχε ανοίξει με την αποχώρηση του δεύτερου ιδρυτή και τεχνικού εγκέφαλου της εταιρίας Γ. Μαυραντωνάκη.

'Ομως, στην πράξη το πρόβλημα φαίνεται να εστιάζεται και σε στελέχη της εταιρίας και στην όχι και τόσο αγαστή συνεργασία τους με τους πολύπειρους με τα αεροπορικά "πράγματα" και καταξιωμένους κ.κ. Τσαγκαράκη και Μαυραντωνάκη.

Χαρακτηριστικές περιπτώσεις που προδίδουν, αυτό είναι πολλές. 'Οπως χτες που μετά την καθήλωση των αεροσκαφών, οι καθ ύλην αρμόδιοι είχαν εξαφανιστεί από προσώπου γης αδυνατώντας να παρέχουν κάθε πληροφορία στους εγκλωβισμένους επιβάτες,στα πληρώματα της εταιρίας, αλλά και στους δημοσιογράφους που τους αναζητούσαν για εξηγήσεις,και την ανάγκη κάλυψης του ρεπορτάζ.

Οι πληροφορίες μας μάλιστα κάνουν λόγο ότι ακόμα και το κέρασμα στα παιδιά του σχολείου από την Μυτιλήνη που είχε αποκλειστεί στον αερολιμένα Ηρακλείου, έγινε από ...απλήρωτο (!!!!) εργαζόμενο της εταιρίας που βρέθηκε εκεί.

Το αλαλούμ συνεχίστηκε όμως και σήμερα, όταν η πτήση από Αθήνα για Σκύρο και Θεσσ/κη, καθυστέρησε δύο ολόκληρες ώρες αφού ο αρμόδιος ,ξέχασε (!!!) μάλλον, να ενημερώσει το αεροδρόμιο "Ελ.Βενιζέλος" ότι η απαγόρευση απογείωσης που από χτες ίσχυε για την Skyexpress είχε αρθεί, απο την Swissport μετά από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις.

Στις σελίδες της αεροπορικής εταιρίας www.skyexpress.gr καθώς και στην σελίδα της στο Facebook, οι αρμόδιοι υπάλληλοι ή τα διοικητικά στελέχη της εταιρίας, δεν έχουν δώσει την παραμικρή εξήγηση για τα απίστευτα περιστατικά καθήλωσης των α/φών, για 3η φορά μέσα σε λίγες μέρες,ενώ για επιθυμία απολογίας ή έστω ένα συγνώμη προς το αγανακτισμένο επιβατικό κοινό, ούτε κουβέντα.

Οι πράκτορες είναι πάντως ανάστατοι, όπως και όλη η αγορά, από την συνεχιζόμενη ενδο-εταιρική κρίση και σε αρκετές περιπτώσεις,αποφεύγουν σύμφωνα με πληροφορίες στην έκδοση εισιτηρίων προς τους επιβάτες εν όψη μάλιστα Πάσχα "για τον φόβο των Ιουδαίων...."

Αν τις επόμενες μέρες επιβεβαιωθεί η αποχώρηση του προέδρου Μιλτιάδη Τσαγκαράκη, από την εταιρία και επίσημα, αυτό σίγουρα θα αποτελέσει πλήγμα, ενώ ερωτηματικά διατυπώνονται στην αεροπορική αγορά για το πόσο υπάρχει διάδοχη διοικητική, κατάσταση, πτητική και τεχνική... με αξιώσεις.

Η εταιρία να θυμίσουμε έχει ενταχθεί "στο πρόγραμμα με τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές" και γι αυτό συναγερμός έχει σημάνει και στην ΥΠΑ όπως πληροφορούμαστε,που παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις,με αγωνία.

Στην προσπάθεια μας να επικοινωνήσουμε με τον κύριο Μ. Τσαγκαράκη μέχρι και αυτή τη στιγμή,αυτό δεν κατέστη δυνατόν προκειμένου να αποσπάσουμε δήλωση του.

Ποιός είναι ο Μιλτιάδης Τσαγκαράκης

Ο κυβερνήτης Μιλτιάδης Τσαγκαράκης είναι Απόφοιτος της Σχολής Αεροπορίας της Οξφόρδης, με τεράστια πτητική πείρα αφού υπήρξε κυβερνήτης και Εκπαιδευτής στα αεροσκάφη B737-200-800, B747, Airbus AB4/6,Α300/610, A340, Falcon-90 με 23.000 ώρες πτήσης ενώ εξακολουθεί να πετάει μέχρι σήμερα με τα αεροσκάφη μας.

Ο κ.Τσαγκαράκης εθήτευσε στο παρελθόν στη θέση του Δ/νος Συμβούλου της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας, του γενικού διευθυντού της Ολυμπιακής Αεροπορίας και του γενικού Δ/ντου Πτητικής Εκμετάλλευσης της Ολυμπιακής και ήταν για πολλά χρόνια Κυβερνήτης Πρωθυπουργού.