Σε συνέδριο με θέμα τα εμπορικά λιμάνια τις εξελίξεις στις τεχνολογίες αλλά και την ανάπτυξη τους συμμετείχε ο ΟΛΗ με στελέχη αλλά και τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του κ. Γιάννη Μπρά, στις 6 &7 Απριλίου στην Κωνσταντινούπολη.

Σύμφωνα με τις επιβεβαιωμένες πληροφορίες μας, στην διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν case studies πολλών λιμένων και έγιναν σημαντικά ραντεβού που έχουν σχέση με την χρήση ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων για την αποτελεσματικότερη συνολική διαχείριση ενός λιμένα, τις δυνατότητες αλλά και απαιτήσεις στην εφαρμογή του cold ironing, δηλαδή την χρησιμοποίηση ενέργειας από την ξηρά για την τροφοδοσία με ρεύμα στα πλοία για όσο χρόνο είναι στο λιμάνι (υπολογίζετε οικονομία τουλάχιστον 80% για τις ναυτιλιακές εταιρίες και ανυπολόγιστη θετική περιβαλλοντική συμπεριφορά).

Επίσης έγιναν ραντεβού με τον λιμένα της Οδησσού (εμπορικό τμήμα), καθώς το πρόσφατο άνοιγμα που έγινε από την περιφέρεια στην Ουκρανία, αναμένετε σε βάθος χρόνου να φέρει θετικά αποτελέσματα.

Ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση για την επέκταση προβλήτα, παρόμοια με αυτή που θα χρησιμοποιηθεί για την αποπεράτωση της προβλήτας 5 (καρνάγιο) και την μετατροπη του στην κύρια εμπορική προβλήτα βάση Μάστερ Πλάν για το λιμάνι του Ηρακλείου.

«Δεν ασχολούμαστε μόνο με την κρουαζιέρα αλλά και με το εμπορικό κομμάτι, δήλωσε αποκλειστικά στο flashnews o Γ Μπράς, τώρα που η εμπορική δραστηριότητα έχει πέσει τουλάχιστον 60-70% ο ΟΛΗ έχει σε εξέλιξη ένα πρόγραμμα συντηρήσεων των μηχανημάτων του αξίας άνω των 600.000 Ευρώ, «γιατί σε περιόδους που έχεις χρόνο... κάνεις τις επιδιορθώσεις σου και συντηρήσεις σου για να είσαι έτοιμος όταν θα έρθει η δουλειά.» «Επίσης, τόνισε ο κ Μπράς, έχουμε κάνει αίτηση στο ΕΣΠΑ μέσω της περιφέρειας για έναν ηλεκτρό-υδραυλικό αυτοκινούμενο γερανό ανυψωτικής ικανότητας 150 τόνων και όταν τον πάρουμε θα αποσύρουμε μερικά από τα γερασμένα 30 και πλέον χρόνων παλιά μηχανήματα.»