Έντονο αναμένεται το προεκλογικό παιχνίδι τις ημέρες μέχρι και την 6η Μαΐου, καθότι τα επιτελεία των πολιτικών γραφείων των υποψηφίων Βουλευτών είναι στο τελικό στάδιο του σχεδιασμού τους και υπολείπονται μόνο λεπτομέρειες από ότι μαθαίνουμε από τα πηγαδάκια.

Τα σχέδια και η στρατηγική που θα ακολουθήσουν χωρίζεται σε δύο άξονες: 

Στενές και σε μικρό κύκλο συγκεντρώσεις σε φιλικά σπίτια, διακριτικές και συμμαζεμένες δημόσιες εμφανίσεις και βέβαια τηλεφωνικές και προσωπικές επαφές των υποψηφίων και των επιτελείων τους με ανθρώπους που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο είχαν επαφές την προηγούμενη περίοδο. 

Ο δεύτερος άξονας θα είναι τα ΜΜΕ, όπου κατά τα λεγόμενα των στελεχών των πολιτικών γραφείων, λόγω των γνωστών περιορισμών που υπάρχουν για τις εμφανίσεις των υποψηφίων στην τηλεόραση, ο ρόλος της επικοινωνιακής πολιτικής μεταφέρεται σε μεγάλο βαθμό στο διαδίκτυο, που εκεί υπάρχουν άπειρες δυνατότητες και πολλαπλές επιλογές με μεγάλη απήχηση και δυναμική.

Σίγουρα οι μάχη θα είναι σκληρή, σε κεντρικό πολιτικό επίπεδο για την συσπείρωση των ψηφοφόρων και προσέλκυση νέων, αλλά και σε τοπικό επίπεδο εκλογικής περιφέρειας, ακόμα και ενδοκομματικά, αφού τα χαμηλά ποσοστά των δύο μεγάλων κομμάτων, κατά τα φαινόμενα, περιορίζουν κατά πολύ τις θέσεις στο Κοινοβούλιο.

Γ.Σ.