Η Citroen αποκαλύπτει με αφορμή την παρουσία της στην επερχόμενη Έκθεση του Πεκίνου το υβριδικό πρωτότυπο DSNuméro 9, το οποίο σηματοδοτεί την έλευση τριών νέων μοντέλων της οικογένειας DS!

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που ήδη σημειώνει η νεοσυσταθείσα οικογένεια DS (ήδη, σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις των DS3, DS4 και DS5 ξεπερνούν τις 200.000 μονάδες), η γαλλική εταιρεία βάζει… ρότα για την περεταίρω διεύρυνση της γκάμας της, ακόμα και σε μη-παραδοσιακές για την ίδια αγορές, όπως είναι εκείνη της Κίνας. Μάλιστα, με αφορμή την παρουσία της στην επερχόμενη Έκθεση του Πεκίνου και την πρεμιέρα των μοντέλων DS στην εγχώρια αγορά, η Citroenπαρουσιάζει ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο μοντέλο, το Numéro 9, το οποίο είναι υβριδικό ενσωματώνοντας την ίδια στιγμή πολλά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα των μελλοντικών μοντέλων της σειράς DS. Ποια πρόκειται να είναι αυτά; Όπως επίσημα ανακοινώνουν σήμερα οι Γάλλοι, σύντομα τα DS3, DS4 και DS5 θα πλαισιωθούν από τρία ακόμα μοντέλα: ένα 4θυρο σεντάν της κατηγορίας C (βλ. μικρομεσαία), ένα πολυτελές 4θυρο της αμέσως μεγαλύτερης κλάσης και ένα SUV… αγνώστου προς το παρόν μεγέθους.



Επιστρέφοντας στα του νέου Numéro 9, όπως φαίνεται και στις επίσημες φωτογραφίες που η γαλλική εταιρεία έδωσε σήμερα επίσημα στη δημοσιότητα, πρόκειται για ένα shooting brake μοντέλο, με εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση, μακρύ καπό, διευρυμένο μεταξόνιο και εντυπωσιακούς τροχούς διαμέτρου 21 ιντσών. Ιδιαίτερο επίσης σχεδιαστικό γνώρισμα του πρωτοτύπου –πέρα ασφαλώς από τη γυάλινη οροφή, η οποία αποτελείται από τρία τμήματα- είναι η μορφή του εμπρός μέρος, η οποία, όπως ξεκαθαρίζουν οι δημιουργοί, θα αποτελέσει τη βασική πηγή έμπνευσης για τα μελλοντικά μοντέλα ευρείας παραγωγής της οικογένειας DS που θα παρουσιαστούν στο εγγύς μέλλον. Από πλευράς διαστάσεων, το εντυπωσιακό Numéro 9 ξεχωρίζει για τόσο για το μήκος και το μεταξόνιο του (4,93 και 3,0 μ. αντίστοιχα), όσο και για το ιδιαίτερα περιορισμένο του ύψος, που δεν υπερβαίνει τα 1,27 μ.


Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη, το σημείο αναφοράς είναι το υβριδικό σύστημα το οποίο αναλαμβάνει να κινήσει το κομψό γαλλικό αμάξωμα του νέου Numéro 9. Το εν λόγω σύστημα αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου (ανάλογα με την αγορά, όπως διευκρινίζουν οι Γάλλοι) και έναν εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος παρέχει στους πίσω τροχούς του οχήματος ισχύ 70 ίππων καθώς και 200 Nm ροπής. Το πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση του Πεκίνου θα είναι εφοδιασμένο με κινητήρα βενζίνης, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γνωστό THP 1.600άρη της PSA, που για την περίσταση αποδίδει 225 ίππους και 275 Nm ροπής. Συνδυαστικά, η ισχύς των δύο συνόλων αγγίζει τους 295 ίππους. Σύμφωνα με τη Citroen, το Numéro 9 έχει τη δυνατότητα να κινείται αποκλειστικά με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα (και των συσσωρευτών ιόντων λιθίου, ασφαλώς, με τους οποίους συνεργάζεται) για μια απόσταση συνολικού μήκους 50 χλμ., επιταχύνοντας μάλιστα με την αρωγή και των δύο κινητήριων μονάδων το αμάξωμα των 1.500 κιλών από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ,/ώρα, σε μόλις 5,3 δλ. Και όλα αυτά, με μέση κατανάλωση μόλις 1,7 λιτ./100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 39gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης.




4troxoi.gr