Δεν είμαι τεχνικός.Κουβέντιασα όμως μαζί τους,πριν γράψω αυτές τις αράδες και συμφωνήσαμε.

Είμαι οδηγός που έχω ταξιδέψει αρκετές χιλιάδες χλμ σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη,και το παρόν κείμενο το υπογράφω περισσότερο ως οδηγός και ρεπόρτερ,και σε καμία περίπτωση ως "ειδικός".

Η είδηση θα ταν σωστή και επίκαιρη αν έλεγε ότι ...

"Παραδόθηκε σήμερον στην κυκλοφορία το νέο τμήμα της Ε.Ο Ηρακλείου- Αγ . Νικολάου,μετά από πολλές προσπάθειες υλοποίησης από τους εμπλεκόμενους φορείς.....κλπ κλπ..."
την ...2αν Απριλίου του 1973...

Αν πράγματι ήμασταν εκεί κάπου χρονικά ...μάλιστα...

Αλλά αυτό το έργο κάθε άλλο παρά συμβατό και σύμφωνα με σύγχρονες τεχνικές συνθήκες και δεδομένα είναι.

Για όσους έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό σε δρόμους που κατασκευάστηκαν μάλιστα την δεκαετία του ΄60 στην Ιταλία ας πούμε για παράδειγμα θα καταλάβουν πολύ καλά τι εννοώ...

Αλλά και για τους υπόλοιπους , που έχουν ταξιδέψει έστω στην παλιά πλέον ΑΘΗΝΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ θα καταλάβουν τι ακριβώς εννοώ.

Πέρασα χτές λοιπόν, για πρώτη φορά από το νέο τμήμα του ΒΟΑΚ (παράκαμψη Μαλίων).

Αναμφισβήτητα τα κυκλοφοριακά δεδομένα είναι πολύ καλύτερα απ ότι ήταν πριν,ωστόσο μερικές παρατηρήσεις φαίνεται πως είναι κοινά αποδεκτές και κατανοητές από το σύνολο των διερχόμενων οδηγών.

Είναι ένας δρόμος που παραδόθηκε στην κυκλοφορία,το 2012,αλλά τα δεδομένα του είναι για την δεκαετία του 1970 χωρίς καμία δόση υπερβολής,κι αυτό γιατί:

Α) Είναι στενός για σύγχρονο τμήμα "Εθνικής Οδού".Δεν θα ταν υπερβολή να λέγαμε ότι θυμίζει επαρχιακό δρόμο σε καλή "έκδοση".

Β) Δεν διαθέτει όχι μόνο διαχωριστικό, στην μέση , αλλά ούτε καν μπάρα.

Γ) Δεν διαθέτει καθόλου φωτισμό.

Δ) Στο "τελείωμα" του , εκεί όπου συνδέεται,με το παλαιότερο κομμάτι στο ύψος της Χερσονήσου,έχει ελλειπή σήμανση και προειδοποιήσεις.

Ε) Δεν λείπουν τα "σαμαράκια".

Κατά τ άλλα μην ακούσω πολιτικό να το διαφημίζει αυτές τις μέρες,ως έργο πνοής και άλλες λοιπές τέτοιες φαμφάρες γιατί θα γίνουμε από δυό χωριά ...χωριάτες.

Κώστας Συλιγάρδος
Δημοσιογράφος