Σοβαρολογούμε! Η επάρκεια της βιταμίνης D στο σώμα είναι πολύ σημαντική για το σκελετικό μας ιστό. Ενώ μπορούμε να την λάβουμε από τις τροφές μπορούμε και να την συνθέσουμε στο σώμα μας με την έκθεση μας στον ήλιο, μια και βρισκόμαστε σε μια όμορφη και ηλιόλουστη χώρα.

Οι ορθοπεδικοί συστήνουν να εκθέσουμε τις παλάμες μας και το πρόσωπο στο ήλιο για 5-15 λεπτά για τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Τα ηλικιωμένα άτομα και αυτά που έχουν πιο μελαχρινή επιδερμίδα συστήνεται να εκτεθούν στον ήλιο για 15 λεπτά πέντε με έξι φορές την εβδομάδα.

Μην ξεχνάτε τις κατηγορίες που κινδυνεύουν περισσότερο από ανεπάρκεια βιταμίνης D.

• Γυναίκες με καλυμένο το περισσότερο μέρος του σώματος τους, όπως οι γυναίκες που φορούν φερετζέ.
• Οι ηλικιωμένοι
• Άτομα που έχουν πρόβλημα στη απορρόφηση της βιταμίνης.
• Άτομα με στουρόχρωμη επιδερμίδα
• Άνθρωποι αποφεύγουν τον ήλιο για διάφορους λόγους, όπως δερματικές παθήσεις

Τέλος ηλικιωμένοι ή άνθρωποι που δεν εκτίθενται συχνά στον ήλιο λόγω προβλημάτων που τους κρατούν καθηλωμένους κτλπ

Γεωργία Σπ. Πετράκη
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος
(Βιογραφικό σημείωμα)