Η ρυθμιστή αρχή που επιβλέπει τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης ανακοίνωσε σήμερα ότι άρχισε έρευνα για το Sky News, το ειδησεογραφικό τηλεοπτικό κανάλι του δικτύου BSkyB του Ρούπερτ Μέρντοκ, το οποίο έχει παραδεχθεί ότι κατέφυγε δύο φορές σε υποκλοπές email για τις ανάγκες ρεπορτάζ.

Το Sky News είχε κάνει γνωστό νωρίτερα αυτό το μήνα ότι είχε προβεί σε υποκλοπές email το 2008, όμως επέμεινε πως είχε ενεργήσει για το δημόσιο συμφέρον επειδή είχε μοιραστεί τις πληροφορίες με την αστυνομία και είχε βοηθήσει να εξασφαλιστεί μια ποινική καταδίκη.

Το BSkyB ανήκει σε ποσοστό 39% στον όμιλο News Corp του Μέρντοκ, ο κλάδος των βρετανικών εφημερίδων του οποίου είχε κι αυτός εμπλακεί σε σκάνδαλο τηλεφωνικών υποκλοπών.

Ως αποτέλεσμα, η μητρική εταιρεία BSkyB ερευνάται για το κατά πόσον οι ιδιοκτήτες και οι διευθυντές της είναι κατάλληλοι για να έχουν άδεια ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών.