Ίσως να φταίνε τα 3-4 παραπάνω κιλά που έχει πάρει. Ίσως το γεγονός ότι σταμάτησε να βαράειι ενέσεις μπότοξ λες και είναι μέντος. Ίσως απλά, στα 45 της, να αποφάσισε ότι είναι καιρός να μας δείξει την διαστροφή που κρύβει μέσα της. Άλλωστε, ξυπνούσε επί οχταετία δίπλα στον Tom Cruise. Τι πιο ‘διεστραμμένο’ από αυτό;

Γιατί ο τρόπος που ανοίγει τα πόδια της μια γυναίκα, στην ζωή και μπροστά στην κάμερα, είναι κάτι που απαιτεί εμπειρία ζωής για να γίνει σωστά.

Και όχι άγαρμπα, μονοκόμματα, πολύ αργά ή πολύ γρήγορα.

Πάρε για παράδειγμα την Sharon Stone και το Βασικό Ένστικτο. Υπάρχει κανείς που πραγματικά θεωρεί ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που της ζήτησε σκηνοθέτης να κάνει κάτι αντίστοιχο;

Ή που να θεωρεί ότι η παραπάνω λήψη δεν βγήκε με μια ανάσα;

Αυτή η σκέψη είναι που με προβληματίζει σχετικά με τις φωτό που κυκλοφόρησαν από τα γυρίσματα του The Paper Boy, του ερωτικού θρίλερ στο οποίο πρωταγωνιστεί η Nicole (αντικαθιστώντας τελευταία στιγμή την Sofia Vergara), δίπλα στον Matthew McConaughey και τον Zac Efron.

Ότι δηλαδή η Nicole φαίνεται ξαφνικά, μετά από 20 χρόνια που γνωριζόμαστε, να είναι μέσα στην τρελή κάψα.

Από γυναίκα-παγόβουνο έχει μετατραπεί σε γυναίκα που λιώνει παγόβουνα.

Κάτι που έρχεται και επιβεβαιώνει ο Zac Efron, o οποίος και δήλωσε ότι το σεξ μαζί της ήταν εξαιρετικό, υπέροχο, όπως το ονειρευόταν από μικρός, το ‘highlight της ζωής μου’.

Και όχι απλά για λόγους publicity. Φαινόταν από την λάμψη στα μάτια του ότι όντως το χάρηκε.

Θα μου πεις, ‘ο Efron είναι ένα ηλίθιο κατασκεύασμα της Disney, που λέει ότι του πουν’.

Και θα σου απαντήσω ότι το παιδί είναι όντως ηλίθιο, αλλά έχει ήδη προλάβει να διαγράψει από την to do (her) λίστα του τις Emma Roberts, Vanessa Hudgens, Teresa Palmer, Ashley Tisdale, Taylor Swift και Lilly Collins.

Πάμε πίσω στην ταινία. Η Nicole είναι πιο σέξι από ποτέ, όπως λέγαμε παλιά στους τίτλους περιοδικούς όταν δεν βρίσκαμε τίποτα πιο έξυπνο να γράψουμε, ως η Charlotte Bless, μια 40άρα σερβιτόρα που την βρίσκει με το να γράφει γράμματα σε θανατοποινίτες.

Επίσης, για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, φοράει μια πλατινέ περούκα που την κάνει να μοιάζει πρόστυχη, φτηνή και λαϊκή.

Καθώς επίσης και ένα πολύ κοντό φόρεμα, που αφήνει τα μακριά της πόδια (το καθένα σχεδόν το ύψος του Tom Cruise) να ξεδιπλωθούν.

Το ένα όσο πιο μακριά από το άλλο γίνεται.

Ουσιαστικά, αν κάτσεις να το σκεφτείς, αυτή είναι η 2η φορά που η Nicole είναι πραγματικά και αυθεντικά σέξι.

Και δεν εννοώ το ατμοσφαιρικό Κιουμπρικικό mind fuck του Μάτια ερμητικά ανοιχτά.

Αλλά την καριόκα μετεωρολόγο που έπαιξε το 1995 στο To Die For.

Εκεί που ξελογιάζει τον νεαρό Joaquin Phoenix με σκοπό να τον βάλει να σκοτώσει τον άντρα της.

Ίσως τελικά απλά να πηγαίνει πολύ στην Nicole να μας δείχνει αυτό που πραγματικά είναι, ένα λαϊκό κορίτσι που πούλησε μια δεκαετία από την ζωή της στο κοντοστούπη χαμογελαστό διάολο ώστε να γίνει σταρ.

Και μετά πέρασε 20 χρόνια μέχρι να θυμηθεί ξανά πως είναι να είσαι γυναίκα.

Ίσως απλά να πείσμωσε από το κράξιμο που έχει φάει όλα αυτά τα χρόνια για το πόσο ξενέρωτη είναι και πόσο επικίνδυνα θυμίζει το πρόσωπο της κέρινη κούκλα, που αποφάσισε να μας πετάξει τα μάτια έξω.

Ξεκινώντας από αυτά του Zac Efron που φαίνεται ακόμη να παραμιλάει.

Γιατί τι να τα κάνεις τα 17.000.000 δολάρια ανά ταινία και τα τρία Όσκαρ (δυο υποψηφιότητες και ένα κερδισμένο) όταν ο Μπάμπης από το Μπραχάμι δεν σε εκτιμάει ως γυναίκα.

Η ουσία είναι ότι το Paperboy είναι η πρώτη ταινία της Nicole Kidman από το Invasion και μετά που πραγματικά θέλω να δω.

Αν και πάντα έχω στο μυαλό μου πόσο άθλια ήταν πέρυσι όταν έπαιξε την σύζυγο του Nicholas Cage (ναι, για τόσο ξεπεσμό μιλάμε) στο Trespass.

Ας ελπίσουμε ότι η πρώτη αυτή φωτό δεν είναι παραπλανητική. Και ότι η Nicole όντως κρατάει τα πόδια της ερμητικά ανοιχτά και στα 100 λεπτά της ταινίας.

Και, επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, όλο το παραπάνω κείμενο το ντύσαμε με φωτογραφίες που αποδεικνύουν ότι η Nicole ήταν πάντοτε σέξι.

Ήδη από την εποχή του Windrider το 1985, όταν –μόλις στα 18 της- μας έδειξε για πρώτη φορά το δυνατό της ανατομικό σημείο.

Απλά το Πολικό ψύχος του χαρακτήρος της δεν μας άφησε να το εκτιμήσουμε.

oneman.gr