Μια μεγάλη καμπάνια πραγματοποιείται στην Αυστρία, με στόχο την τουριστική ανάδειξη της Ελλάδας. Στόχος είναι επίσης η αύξηση των κρατήσεων από την Αυστρία για διακοπές στην Ελλάδα, που στο πρώτο τρίμηνο φέτος,παρουσίασαν διψήφια μείωση σε σχέση με εκείνες πέρσι.

Τα τουριστικά αφιερώματα, στα φύλλα του Σαββατοκύριακου αυστριακών εφημερίδων, έρχονται να συμπληρώσουν την πρωτοφανή στα χρονικά εκστρατεία αλληλεγγύης, που ξεκίνησε στην Αυστρία την περασμένη Πέμπτη, με στόχο να ενημερώσει όχι μόνον τους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά πολύ περισσότερο το κοινό, πως όλοι οι αυστριακοί τουριστικοί φορείς στηρίζουν την Ελλάδα που αποτελεί τον σημαντικότερο θερινό αεροπορικό προορισμό τους.

Σύνθημα της εκστρατείας, με την οποία οι γνωστοί τουριστικοί οργανισμοί TUI, Gulet, Thomas Cook, Neckermann, ITS Billa, Jahn Reisen, Lauda air και Fly Niki ενώνουν τις δυνάμεις τους - σε συνεργασία και με το Γραφείο Αυστρίας του ΕΟΤ - για την από κοινού προβολή της Ελλάδας στο αυστριακό κοινό, είναι : «Για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη».

Στο σχετικό κείμενο της διαφήμισης, που ήδη δημοσιεύεται σε αρκετά έντυπα, τονίζεται χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα είναι και παραμένει ένας από τους σημαντικότερους προορισμούς των Αυστριακών τουριστών. Είμαστε πεπεισμένοι για την ομορφιά της και την παροχή υπηρεσιών. Ο, τι και αν συμβεί, είμαστε στο πλευρό των Ελλήνων και θα συνεχίσουμε να διαφημίζουμε τη χώρα τους ως ελκυστικό και ανοιχτό στον κόσμο προορισμό για διακοπές- Το υποσχόμαστε».

Στο πλαίσιο των αφιερωμάτων του Σαββατοκύριακου στην Ελλάδα, ενδεικτικό είναι εκείνο στη μεγάλης κυκλοφορίας εφημερίδα «Κουρίρ», που παρουσιάζει την Κρήτη σε οκτώ σελίδες του ένθετου περιοδικού της «Ελεύθερος χρόνος», φιλοξενώντας ήδη το εξώφυλλό του φωτογραφία της μεγαλονήσου, με τίτλο «Κρήτη-Κάτι παραπάνω από ένα νησί» και υπότιτλο «Στην Κρήτη βρίσκει καθένας ένα δικό του κομμάτι Ελλάδας».