Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο έρχεται σήμερα προκειμένου να τιμηθούν τα 25 χρόνια παρουσίας του μοντέλου στις επιμέρους αγορές και οι περισσότερες από 1,5 εκ. πωλήσεις του. Σε σχέση με το παρελθόν, το νέο Ypsilon των 3,84 μ. (σ.σ.: το πλάτος του είναι 1,67 μ, το ύψος 1,51 μ. και το μεταξόνιο 2,39 μ.) διατίθεται πλέον με 5θυρη περιβολή, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η πρακτικότητα του στην καθημερινή χρήση. Σε ότι αφορά το ντιζάιν του αυτοκινήτου, οι στιλίστες της εταιρείας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό προικίζοντας το νέο Ypsilon με ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως είναι για παράδειγμα τα «προχωρημένα» σε αισθητική εμπρός και πίσω φώτα. 


Αξίζει να σημειώσουμε πως στον τομέα αυτό οι Ιταλοί συνεργάστηκαν στενά με την «εγχώρια» Magneti Marelli. Ένα ακόμα αξιοσημείωτο στοιχείο του νέου Ypsilon στον τομέα του ντιζάιν είναι οι «κρυμμένες», αλά Alfa Romeo, χειρολαβές των πίσω θυρών, επιλογή που δημιουργεί την αίσθηση ότι πρόκειται για ένα 3θυρο σούπερ μίνι αυτοκίνητο. 

Από εκεί και πέρα, το νέο «μικρό» της ιταλικής εταιρείας θα κινείται, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Ιταλών, από δύο κινητήρες βενζίνης: έναν 8βάλβιδο με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και ισχύ 69 ίππων καθώς και τον γνωστό TwinAir των 0,9 λίτρων, ο οποίος, όπως και στο «αδελφό» Fiat 500, αποδίδει 85 ίππους. Τη γκάμα συμπληρώνει ασφαλώς και ένας πετρελαιοκινητήρας της γενιάς Multijet II, στα 1,3 λίτρα, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους. 

Η διάθεση του νέου Ypsilon στις επιμέρους αγορές αναμένεται να ξεκινήσει, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, στις αρχές του καλοκαιριού. Εξαίρεση αποτελούν οι αγορές της Μ. Βρετανίας και της Ιρλανδίας, όπου το νέο Ypsilon θα φτάσει το Σεπτέμβριο, με τη διαφορά ότι θα «φορά» τα σήματα της Chrysler.





4troxoi