Μετράει περισσότερους από 17.000 followers στο Twitter και η σελίδα του στο facebook συγκεντρώνει 68.000 likes αφήνοντας πίσω με διαφορά τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς. Η εποχή του μπαλκονιού και της πλατείας έχει σίγουρα περάσει και ο κ. Πάνος Καμμένος σίγουρα κατάλαβε από νωρίς τον κυρίαρχο ρόλο του διαδικτύου στην πολιτική σκηνή.

Πριν καν ξεκινήσει η περίεργη αυτή προεκλογική περίοδος ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων φαίνεται πως κέρδισε κατά κράτος τα κόμματα εξουσίας στο παιχνίδι των social media. Κέρδισε αμέσως την αποδοχή από το κοινό του ελληνικού διαδικτύου σε blogs, twitter και facebook και άφησε άφωνους τους διανοούμενους επικοινωνιολόγους των κομμάτων, με τις απλοϊκές και προσιτές στο κοινό μεθόδους του. Από εκεί ανακοίνωσε το όνομα του κόμματός του, τους υποψηφίους του αλλά και το πρώτο προεκλογικό σποτ. Από εκεί σχολιάζει και καθημερινά τις εξελίξεις στην ελληνική πραγματικότητα.



video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Το protothema.gr βρέθηκε για μια μέρα στο «στρατηγείο» της οδού Συγγρού όπου δύο νέοι άνθρωποι, ο Δημήτρης Γιαλουράκης και η Άλκηστις Μπαμπούση περνούν περισσότερες από 20 ώρες την ημέρα παρακολουθώντας τα σχόλια και τους προβληματισμούς του κόσμου στο facebook και στο twitter. Όπως αναφέρει ο κ. Γιαλουράκης «στο facebook αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάνω από 100 ομάδες άρα μιλάμε για χιλιάδες χρήστες.





video platformvideo managementvideo solutionsvideo player

Από την αρχή ο Πρόεδρος έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στ social media για πιο άμεση επαφή. Από τις προσωπικές του σελίδες άνοιξε διάλογο με τον κόσμο, δεχόταν ερωτήματα και είχε προσωπική επαφή. Στηριγμένοι σε αυτή την ιδέα οργανωθήκαμε κι εμείς και όλο αυτό εξελίσσεται διαρκώς. Από την ώρα που ο Πάνος Καμμένος άρχισε να μιλάει με τους πολίτες στο διαδίκτυο οι ίδιοι οι πολίτες ξεκίνησαν να φτιάχνουν δικές τους ομάδες σε όλη την Ελλάδα. Στις ομάδες υπάρχουν διαχειριστές με τους οποίους επικοινωνούμε καθημερινά. Όλα τα ερωτήματα παίρνουν την απάντησή τους ακόμα και από τον ίδιο τον Πρόεδρο».

Τα σχόλια, σχετίζονται κυρίως με την ανεργία και την οικονομική κατάσταση της χώρας. Ωστόσο, διακρίνεται και αισιοδοξία για το μέλλον. «Ο κόσμος παρακολουθεί τις πολιτικές εξελίξεις. Έχει διαβάσει τα προγράμματα των πολιτικών. Θέλει να μάθει τι θα γίνει με τα δάνεια, την ανεργία. Αν κάτι μπορούμε να το απαντήσουμε εμείς καλώς. Διαφορετικά το ερώτημα αποστέλλεται σε ανώτερα κλιμάκια», λέει ο κ. Γιαλουράκης.

protothema.gr