Στο ετήσιο συνέδριο της «Advantage Travel Centres» της Αγγλίας που πραγματοποιήθηκε στη Μάλτα, συμμετείχε έπειτα από πρόσκληση του προέδρου του γκρουπ κ. Willie Stewart, η Περιφέρεια Κρήτης και ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου, μετά από συντονισμένες πολύμηνες ενέργειες του προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΛΗ κ. Μπρα.

Η Advantage Travel Centres, η οποία διαθέτει 850 ανεξάρτητα ταξιδιωτικά γραφεία σε 180 πόλεις στην Αγγλία και έχει ετήσιο κύκλο εργασιών 4 δις ευρώ, με περισσότερους από 1000 επαγγελματίες τουριστικούς συμβούλους , συζήτησε με την Περιφέρεια Κρήτης και το λιμάνι Ηρακλείου τρόπους συνεργασίας και προώθησης του προορισμού της Κρήτης.

Με τον κ. Stewart συμφωνήθηκε να γίνει συντονισμένη προσπάθεια για απευθείας διαφήμιση της Κρήτης στα 850 πρακτορεία, με ειδικό φυλλάδιο αλλά και να δοθεί άμεσα ηλεκτρονικό υλικό (βίντεο, φωτογραφίες κτλ.) για χρήση από τις ιστοσελίδες του ομίλου και τα πρακτορεία. Πρόκειται για δράσεις που θα γίνουν χωρίς κανένα κόστος ενώ από αυτήν την συμφωνία όλοι έχουν να κερδίσουν. Τόσο οι πράκτορες που θα δουν να αυξάνονται οι πωλήσεις τους όσο και η Κρήτη με τους επισκέπτες της.

Παράλληλα με το συνέδριο οργανώθηκε και ειδικό δείπνο, στο οποίο έγιναν συναντήσεις με τουριστικούς συμβούλους, εταιρείες κρουαζιέρας, με αεροπορικές εταιρείες που πραγματοποιούν πτήσεις στην Κρήτη (Jet2), αλλά και με τον πρόεδρο των τουριστικών πρακτόρων Αγγλίας (ABTA) κ. John McEwan, όπου η ελληνική αντιπροσωπεία προσκάλεσε για άμεση επίσκεψη στην Κρήτη, αποδεικνύοντας ότι η Ελλάδα είναι ένας ασφαλής και φιλόξενος προορισμός. Επίσης έγινε επίσημη πρόσκληση από την Αντιπεριφερειάρχη Κρήτης κ. Λιονή, να πραγματοποιηθεί το ετήσιο συνέδριο της Advantage Travel Centres για το 2014 στην Κρήτη.

Από την πλευρά της κ. Λιονή δήλωσε: « Η Κρήτη είναι ένας ιδανικός τουριστικός προορισμός και αυτό αναγνωρίζεται από όλους. Επομένως είναι ευθύνη μας, Περιφέρειας και αρμοδίων φορέων, να υλοποιήσουμε γρήγορα το σχεδιασμό μας για την τουριστική προβολή του νησιού μας, καθώς επίσης και τον γενικότερο προγραμματισμό μας για την ανάπτυξη της οικονομίας του νησιού μας».
«Στο σήμερα της κρίσης μονάχα στοχευόμενες, μετρήσιμες και απόλυτα ελεγχόμενης ενέργειες μπορούν να κάνουν την διαφορά για την Κρήτης μας» δήλωσε και ο κ. Μπρας, από την πλευρά του.

Στόχος των παραπάνω ενεργειών που οργανώνεται τους τελευταίους μήνες με εντατικούς ρυθμούς από τον κ. Μπρά και την περιφέρεια Κρήτης είναι η αποτελεσματικότερη και στοχευμένη διαφήμιση του νησιού μέσω συνεργασιών με οργανισμούς που μπορούν και προωθούν τον τουρισμό και οι οποίοι αποδεδειγμένα ζητούν υπηρεσίες υψηλής αξίας και μπορούν να συμβάλλουν στην τόνωση της τοπικής οικονομίας.